Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om Marlena og Hattie fra kafeen er samme person? Det ligner i hvertfall veldig.....

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Eneste jeg vet er at Stefano leker seg igjen og bytter personer slik at Hattie blir til Marlena og omvendt.

Skrevet

Har tenkt akkurat det samme ja. De er jo skrekkelig like, også driver dem og klipper mellom de hele tiden. Kalles hinting har jeg hørt....

Sikkert samme skuespiller, enten det eller så spilles Hattie av Deirdre Halls eldgamle mor.....

Skrevet

Lite å gjøre i dag elskling?

Ta deg en tur i røykesluttdagboka di og bli inspirert... :sjarmor:

Skrevet
:tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1: :tunge1: :tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1: :tunge1: :tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1: :tunge1: :tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1: :tunge1: :tunge1::tunge1::tunge1::tunge1::tunge1: :tunge1:
Skrevet

Uff for en sjokkerende ekkel nyhet... syntes Hattie var så fæl! Og kan ikke Marlena for engangskyld få leve i fred....????? :-?

Skrevet

Det er nok ingen i Salem som får lov til å leve i fred.... muahahahaha... I alle fall ikke så lenge Stefano legger skumle planer... ( og noe forteller meg at han kommer til å gjøre dette leeeeeenge....)

Er det forresten noen som tror at Abe er faren til Brandon?

Skrevet

Er det forresten noen som tror at Abe er faren til Brandon?

*rekker opp hånda*

Skrevet

*rekker opp hånda*

Har også tenkt på det, men sist jeg så (på fredag) fikk jeg inntrykk av at Fay allerede hadde barna da hun traff Abe første gang??

Ikke så ofte jeg ser DOOL, men egentlig trenger man jo bare se ca 1 gang pr mnd, det går jo ikke akkurat fort framover :ler:

Skrevet

Jeg tror også Abe er faren til Brandon. Det at Fay hadde alle barna mens hun "traff" Abe, trenger bare å bety at forholdet til Abe begynte før hun traff sin voldelige mann. Og så har Abe liksom fulgt henne gjennom alt. Sånn tenker jeg om det, det vil jo vise seg da...

Tror nok også at Fay og Abe kommer til å ta opp forholdet sitt - stakkars Alexandra...

Gjest Lilleulv ikke innlogget
Skrevet

Hehe, lurer på hva mannen til Fay trodde jeg. Iom at begge de er hvite, oxo har de en negersønn... :ler:

Skrevet

Ser dere virkelig på I Gode og Onde Dager? :ler:

Smaken er som baken :tunge1:

Gjest Anonymous
Skrevet
Hehe' date=' lurer på hva mannen til Fay trodde jeg. Iom at begge de er hvite, oxo har de en negersønn... :ler:

:o Det var nå også en måte å si det på :riste: !

Skrevet
Ser dere virkelig på I Gode og Onde Dager? :ler:

Smaken er som baken :tunge1:

Det er jo moro jo...... :ler:

Skrevet

Det er jo moro jo...... :ler:

Holdt på å le meg i hjel da Rolf hadde kjøpt rastalue med dreads og drev å dansa rundt inne hos Stefano :hoho: !

Skrevet

:roll:

Det er jo snart ikke en ting du kan si lenger.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Vet. Herregud, var det galt å si negersønn?? Må folk faen meg skjerpe seg ass... :-?

Skrevet
Hehe, lurer på hva mannen til Fay trodde jeg. Iom at begge de er hvite, oxo har de en negersønn...  :ler:

Han er ikke neger,han er mulatt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...