AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #1 Skrevet 7. april 2015 Av og til pleier jeg å gjøre burpees på treningssenteret, f.eks. 10 burpees + 10 situps x 3. Dette gjør jeg på det "friområdet" hvor man kan gjøre hvilke øvelser man vil på matte, tøye osv. Begynner å lure på om det egentlig er litt forstyrrende og rart at man gjør burpees her? Det høres jo veldig godt, og man skiller seg litt ut blant de andre som gjør rolige styrkeøvelser på mattene i rundt. Føler mange ser på meg, irriterer seg og synes det ser teit ut. Når jeg tenker meg om, ser jeg nesten aldri noen andre gjøre burpees heller… Hva synes dere? Anonymous poster hash: 7690d...148
Betty2 Skrevet 7. april 2015 #2 Skrevet 7. april 2015 kunne ikke brydd meg om noen gjorde det på mitt senter. de fleste har musikk på ørene og er inne i sinn egen verden når de trener uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #3 Skrevet 7. april 2015 Jeg gir beng i hva andre gjør på treningsenteret. Jeg er der for å trene meg selv. Anonymous poster hash: 7b6fc...38b 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #4 Skrevet 7. april 2015 Jeg irriterer mer over lyder på treningssenter - dvs. Jeg irriterer meg kun over smelling av vekter som detter hardt i gulvet etc. Det gjør vondt i ørene. Andre lyder som stønning, hopp etc. er helt ok. Anonymous poster hash: 11df4...f74 1
Gjest Gjest_Idja Skrevet 7. april 2015 #5 Skrevet 7. april 2015 Kan godt hende noen irriterer seg, men hva så?
belle_ Skrevet 7. april 2015 #6 Skrevet 7. april 2015 Nei, tenker ikke over sånt i det hele tatt. Om de stirrer er de nok heller imponert, jeg hadde i hvert fall småtittet. Tror aldri jeg hadde klart det selv nemmelig
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #7 Skrevet 7. april 2015 Jeg gjør det selv, men tenker at jeg trenger ikke å stå og hoppe rett ved siden av noen som styrer med tøying/yogaøvelser. Jeg pleier som regel å gjøre det hvor det er tomme områder der det er mye folk. Nå er jeg heldig og har en håndballhall og store tomme områder der slikt skal gjøres, men har du ikke mulighet for å gjøre noe slikt borte fra tøyeområdet så gjør du det der det passer deg. Folk er der for å trene, og det er ikke din oppgave å la være å gjøre det du skal fordi de trenger hundre prosent konsentrasjon og ikke har på ørepropper. Anonymous poster hash: d59ed...bab
Cata Skrevet 7. april 2015 #9 Skrevet 7. april 2015 Hadde ikke tenkt over det, men hadde satt pris på om du ikke gjorde det rett ved siden av meg mens jeg tøyer ut. (I allfall hvis det hadde vært ledig plass en drøy meter fra meg.) Lyden eller synet forstyrrer meg ikke det minste, men jeg tror jeg hadde tenkt på om jeg "kunne fått deg i hodet" dersom du hadde kommet til å miste balansen i et hopp . 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #10 Skrevet 7. april 2015 Jeg hadde tenkt "den personen der må være splitter pine gal som gjør dette frivillig" Selv gjør jeg det bare under tvang på høyintensivtimene jeg deltar på. Grøss tøff øvelse. Anonymous poster hash: 9b303...620
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå