AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #1 Skrevet 7. april 2015 Hei! Holder på å pusse opp, og fant en fin hvit maling til veggene. Nå i ettertid syns jeg pluttselig at den ser så blålig ut Noen som har tips til hva slags farger jeg burde ha på interiøret for å gjøre at veggene ikke ser så blå ut? Orker ikke male alt sammen om igjen Anonymous poster hash: 223c0...e98
silkhand Skrevet 11. april 2015 #2 Skrevet 11. april 2015 Hva er NCSkoden på hvitfargen? Fargen kan fange opp farger fra resten av interiøret. Den kan bli påvirket om du foreksempel har blå gardiner. Og pærene i lampene dine kan forandre veggfargen
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #3 Skrevet 11. april 2015 Hva er NCSkoden på hvitfargen? Fargen kan fange opp farger fra resten av interiøret. Den kan bli påvirket om du foreksempel har blå gardiner. Og pærene i lampene dine kan forandre veggfargen CHI 7236 Ah, takk for tims! Anonymous poster hash: 223c0...e98
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #4 Skrevet 11. april 2015 CHI 7236 Ah, takk for tims! Anonymous poster hash: 223c0...e98 Tips, mente jeg Anonymous poster hash: 223c0...e98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå