AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #1 Skrevet 7. april 2015 Jeg ble litt nysgjerrig på fetlife, men aner ikke hva det går ut på... Høres sikkert litt teit ut, men jeg er i et forhold og gidder ikke å opprette bruker der hvis det er en rein sjekkeside. Tenker det kan være interssant hvis det er mer en side der man kan utveksle erfaringer eller få råd hvis man lurer på noe. Noen som har erfaringer med denne siden? Anonymous poster hash: 4993b...72e
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #3 Skrevet 7. april 2015 Det er jo en sexside. Du må regne med endel henvendelser selv om du oppgir at du er i forhold. Mye rare folk der inne som tror at du vil hoppe på den første og beste kølla bare fordi du har profil der inne. Men heldigvis mye bra også! Har møtt en knallkjekk mann derfra:)Anonymous poster hash: 0e47c...6d0
Apocalypse Skrevet 7. april 2015 #4 Skrevet 7. april 2015 Det er mange bra diskusjonsgrupper der, og absolutt mulighet for interessante og lærerike samtaler, så noen ren sjekkeside er det ikke. Men en del henvendelser må man nok regne med å få. Anbefaler å sjekke det ut, i hvert fall! 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #5 Skrevet 7. april 2015 De jeg kjenner som er der bruker det til sextreff, eller som potensiale for det. De diskuterer lite har jeg inntrykk av, det blir mest henvendelser akkurat som på Cupido og andre liknende nettsteder. Anonymous poster hash: 59415...4b9
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #6 Skrevet 7. april 2015 Det blir jo som oftest hva du gjør det til. Jeg for min del som 20 år gammel kvinne i oppgitt forhold har fått to henvendelser på ett år som har vært kop i hodet. De 20 andre samtalene jeg har hatt der inne privat har vært lærerike og givende. Mye av det som skrives er underholdende å lese og 70% av feeden min er stort sett hverdag, diskusjoner og normalt 'sosialt nettsted' de resterende 30% er kink og utfordrende bilder i varierende grad. Dog har jeg vært på en del treff og skaffet meg en omgangskrets jeg også treffer jevnlig utenfor nettet i sosial sammenheng. Anonymous poster hash: 243fe...c93
karamariell Skrevet 7. april 2015 #7 Skrevet 7. april 2015 Har blitt kjent med hyggelige mennesker der, og også møtt folk rundt min egen alder i forbindelse med UngBDSM, da. Møtt mennesker derfra under... andre omstendigheter... også da, men det kunne jeg vært foruten. Er der ikke så mye, var der egentlig mest for å dele ting selv, men etter den dårlige erfaringen så er jeg der kun for å lurke innimellom Veldig mange spesielle mennesker, men then again hvem er egentlig normal
Gjest Gjest_Idja Skrevet 7. april 2015 #8 Skrevet 7. april 2015 Er ikke en ren sjekkeside nei. Men man må tåle noen rare og frekke henvendelser. Vi har parprofil, og får en del spørsmål fra gutter som lurer på om vi trenger en slave (noe vi overhodet ikke har gitt signal om at vi ønsker). Mange interessante diskusjonsgrupper og mange flotte bilder av dyktige fotografer (og enda flere dårlige selfies). Og en del flotte brukere som skriver veldig mye bra. Leser mer vettugt der inne enn på Facebook...
Gjest Gjest_Idja Skrevet 7. april 2015 #9 Skrevet 7. april 2015 De jeg kjenner som er der bruker det til sextreff, eller som potensiale for det. De diskuterer lite har jeg inntrykk av, det blir mest henvendelser akkurat som på Cupido og andre liknende nettsteder.Anonymous poster hash: 59415...4b9 Mens andre igjen bruker det kun til å diskutere. FL er hva man gjør det til selv,og hvilke folk man legger til. Legger man bare til kåte mennesker som er interessert i et ligg så blir det ikke helt den store opplevelsen, nei...
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #10 Skrevet 7. april 2015 Takk for tilbakemeldinger tenker nå at det kan vel ikke skade å opprette en profil, så kan jeg jo heller fjerne den hvis det blir ubehagelig. Bare tenkte det kunne oppfattes feil av kjæresten hvis det var en sjekkeside, selv om jeg ikke er på sjekker'n igjen takk alle sammen TSAnonymous poster hash: 4993b...72e
Gjest Gjest_Idja Skrevet 8. april 2015 #11 Skrevet 8. april 2015 Det er jo bare å snakke med kjæresten din om det før du oppretter profil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå