lemon-aid Skrevet 7. april 2015 #1 Skrevet 7. april 2015 Dere som har vært plaget av akne, (ikke småkviser) har dere opplevd en forbedring av å kutte ned på kabohydrater/sukker? Vil gjerne høre erfaringer. Jeg velger å høre på Dr. Bjørn Bondevik, om at sukkerkutt og akne har en sammenheng, så tenkte å prøve dette ut.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #2 Skrevet 7. april 2015 Jeg merker det fra dag til dag hvordan kroppen reagerer på hva jeg spiser. Jeg får kviser før mensen, og har alltid skylt på det hormonelle. MEN, så kuttet jeg ut sjokolade og gikk turer når jeg ble kjessen (pluss å drikke mye vann). Det gjorde underverk på ansiktet! Så at sukker skaper kviser er jeg ikke i tvil om og et skal (for min del) ikke mer til enn å drikke vann og spise sunnere. Anonymous poster hash: d49b5...68d
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #3 Skrevet 7. april 2015 Bet du hva? Jeg har i mange år sett ut som et kvisevrak, alt ble prøvd uten å lykkes. Har gått på sykehuspoliklinikk uten at noe nyttet, bortsett fra sårsalve kombinert med kortison og lysbehandling. Sukker, og andre ting vi spiser har jeg og de jeg har vært i kontakt med ingen tro på at har noe å si, så lenge inntaket er innafor normalen. Anonymous poster hash: ffbae...33f
Gjest Saxofon Skrevet 7. april 2015 #4 Skrevet 7. april 2015 Jeg merket ingenting. Nå spiser jeg mer sukker og godteri enn noen gang og har aldri kviser. Jeg hadde kviser i 15 år og var ganske så plaget 1
Gjest earlgrey Skrevet 7. april 2015 #5 Skrevet 7. april 2015 Tror nok det varierer fra person til person ja jeg får mer kviser når jeg spiser sukker
sara-ellis Skrevet 7. april 2015 #6 Skrevet 7. april 2015 Det varierer fra person til person, hos meg er det melkeprodukter som gir utslag. Prøv deg frem! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå