AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #1 Skrevet 7. april 2015 Ønsker å gå ned litt mer. Men er det lett for å få mangel av ting når man kombinerer lavkarbo og lowfat. Hvilke matvarer er best å hente energi fra? Anonymous poster hash: 0af6c...058
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #3 Skrevet 7. april 2015 Det kalles PSMF. Det er en veldig ekstrem diett, så hvis du vil forsøke deg på den bør du lese deg godt opp først. Anonymous poster hash: 566b7...081 2
Rosewood Skrevet 7. april 2015 #4 Skrevet 7. april 2015 Nei nei nei. Skal du kutte på karbo trenger du mer fett for å veie opp, kutter du fett trenger du mer karbo. Kutter man begge to får ikke kroppen den næringen den har behov for å fungere normalt. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #5 Skrevet 7. april 2015 Det kalles PSMF. Det er en veldig ekstrem diett, så hvis du vil forsøke deg på den bør du lese deg godt opp først.Anonymous poster hash: 566b7...081 Nei, nei. På PSMF får man i seg veldig lite kalorier. Jeg tenkte å ligge på 1400 som jeg allerede har gjort lenge, bare kutte fett fra kosten så jeg kan spise mer, og magert.Anonymous poster hash: 0af6c...058
Pringle Skrevet 7. april 2015 #6 Skrevet 7. april 2015 Jeg mener det er best å ikke kutte ut noe fullstendig om man skal ned i vekt, men heller skjære ned litt her og litt der som det passer en selv for å få et passe kaloriinntak. Å "kombinere lavkarbo og lowfat" - uten noe mer informasjon - høres ut som oppskriften på å gå på en smell. Altfor få kalorier og/eller kutte ut flere matvaregrupper på en gang, er usunt, unødvendig, ubehagelig, ineffektivt, og potensielt farlig.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #7 Skrevet 9. april 2015 Du trenger energi, kjære deg. Da må du ha karbohydrater eller fett. Proteiner fungerer dårlig som energikilde. Så spis lite karbohydrater, en del proteiner og så fyller du på fett til du blir mett. Det står litt om det her. Anonymous poster hash: dd9ae...737 1
Pringle Skrevet 9. april 2015 #8 Skrevet 9. april 2015 Jeg ville foreslå omtrent som AB over her, men snu om på de to siste: Få i deg 1 gram protein og 1/2 gram fett pr kilo kroppsvekt hver dag. Utover det, fyll på med fett, karbohydrat eller protein som du ønsker. Det viktige er uansett variasjon, og vanlige sunne matvarer og matvaner, da faller kostholdet mye på plass av seg selv. Vi mennesker er altetere. Sære restriksjoner er nesten aldri bra aller nødvendige. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå