Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!
Så noen som hadde lagt ut dette serumet i en fb-gruppe:

http://www.ebay.com/itm/Genive-Long-Hair-Fast-Growth-helps-your-hair-to-lengthen-grow-Faster-Serum-/261678483485?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3ced40c81d

Jeg lurte på om det er noen som har noen erfaringer med det, eller andre typer produkter som liksom skal hjelpe håret ditt med å vokse? Jeg må innrømme at jeg aldri har hatt troen på slikt, men nå når jeg selv har fått lyst på langt hår så blir jeg mer nysgjerrig.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen sånne mirakelkurer virker. Håret gror i den takten det gror. Gener og bra livsførsel avgjør. Spar pengene til noe morsommere enn å kjøpe narreprodukter.

Anonymous poster hash: 7486e...ff6
  • Liker 1
Skrevet

Bare du bruker naturlige olje i håret som kokos, oliven olje, mandel, osv og masserer det inn for ca 4 minutter, du tilfører hodebunnen næring + massaje ( får i gang blodsirkulasjonen) = Hårvekst

Høres helt forderdelig og fettete ut , men det funker.. Ta deg en dag hvor du gir håret ditt en "olje kur". Tar det i håret. Hvis du kan føne håret ditt litt, så oljen trekker dypere inn enda bedre.. Til slutt så vasker du det ut med shampoo..

AnonymBruker
Skrevet

Ett ord: BULLSHIT

Det er flere faktorer som spiller inn men noen av dem er

- Blodsirkulasjon

- Næring

- Arv

Anonymous poster hash: 400f1...fcf
Skrevet

Håret gror ikke fortere ved å tilføre næring i hår eller i hodebunn. Hårsekkene som består av celler "spiser" ikke fra hodebunnen men får maten sin slik alle andre celler i kroppen gjør det. Cellene deler seg, og skyver de gamle cellene oppover og utover. Disse blir fylt med keratin og dør. Det er dette som er håret vi ser på hodet.

Hvor langt håret vokser er stort sett bare genetisk. Hvert hår har en vekstperiode før det dør og faller av. Hos noen kan denne vare et par år, hos andre i mange mange år. Har man en lang vekstperiode og ikke klipper håret får man veldig langt hår. De med kort vekstperiode vil ikke kunne få langt hår, slik er det bare. Å klippe håret forandrer ikke på hvor fort håret gror, men man får et litt tykkere og penere hår uten flisete tupper.

Enkelte sykdommer, ekstremt dårlig ernæring (jernmangel) noen medisiner og hormonforandringer kan gjøre at cellene i hodebunnen dør og håret faller av. Det er derimot en myte at f.eks b vitaminer får håret til å vokse fortere eller gjør det vakrere.

Skrevet

Tviler sterkt på at det funker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...