AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #1 Skrevet 7. april 2015 Herregud så mange sutrete og hårsåre menn det er her inne. Fatter ikke at dere gidder å innta offerrollen med "buhu! det er så synd på oss! alle kvinner er bare dumme og slemme". Det er patetisk! Voks opp og slutt å gi andre skylden for deres egen sutring. Dere blir så patetiske som dere selv vil ha det til. Ingen av verdens kvinner kan gjøre noe med det og er dere virkelig så avhgengig av kvinner for å få til noe i livet og til føle verdi. Gå ut og skap deres egen lykke! Men for guds skyld: Slutt å sutre over alt mulig rart! Sånn. Nå skal jeg slutte å sutre over sutrete menn. Anonymous poster hash: 69848...4bc 2
Gjest The damned Skrevet 7. april 2015 #2 Skrevet 7. april 2015 (endret) Ja, jeg tenker at noen av dem kunne jeg sikkert hatt sympati for, men så er det hvordan man legger frem ting. Ingen får sympati med noen som skriver masse stygge ting, skylder på andre og hele tiden oppretter tråder om hvor fæle kvinner er. Men egentlig er det ikke så mange av dem her inne. Er bare at man legger merke til akkurat de veldig godt. Noen tror jeg troller, og tror at det er hysterisk morsomt. (Det er ikke det etter 100 slike tråder) Forstår ikke alltid hva de gjør her inne, men de oppsøker/lager vel de negative trådene for å bevise at det de tror er rett. Endret 7. april 2015 av The damned
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå