AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #1 Skrevet 7. april 2015 Ønsker jo å sitte ved siden av reisefølget mitt. Men turen tar kun en time. Større sjanse for å få sitte ved siden av da? Hvilke erfaringer har dere? Har aldri reist med Norwegian før Anonymous poster hash: c7ddc...fc3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #2 Skrevet 7. april 2015 Har aldri reservert sete og har alltid fått sitte ved siden av følget. Evt med midtgangen i mellom oss Anonymous poster hash: 7de56...0fa 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #3 Skrevet 7. april 2015 Det er jo ikke noe annerledes enn med andre flyselskaper, akkurat. Spørs om det er to ledige seter ved siden av hverandre, og det finner man ut ved innsjekk dersom man velger sete da. Jeg har alltid funnet plass med reisefølget hvis vi bare er to, men igjen, det spørs jo bare hva andre har valgt og hvor mange som er på flyet. Anonymous poster hash: a5896...868 1
blonden Skrevet 7. april 2015 #4 Skrevet 7. april 2015 Siden turen kun tar en time så ville jeg bare ventet til innsjekk og satset på at det er noen ledige seter ved siden av hverandre da. Det gjør jo ingenting på en så kort tur, rekker jo bare så vidt å sette dere ned før dere er fremme.
melly666 Skrevet 7. april 2015 #5 Skrevet 7. april 2015 Jeg pleier å komme passe tidlig til flyplassen og da er det oftest mange "ledige" plasser på selvinnsjekken. Så lenge du ikke er en som kommer i siste liten vil jeg tro at det går kjempebra, så lenge du ikke har sterke ønsker om hvor du vil sitte (som ved en nødutgang).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå