AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #1 Skrevet 7. april 2015 Sett innstillingene i mine innlegg slik at du ser alle gamle innlegg, ikke bare den siste måneden, eller hva den er innstilt på. Og så går du gjennom lista di, og oppdaterer de gamle trådene dine! Dette blir gøy, jeg skal ta mine med en gang Anonymous poster hash: b9516...605
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #2 Skrevet 7. april 2015 Hvor er den berømte "Kjøtt er ikke muskler"-tråden? Anonymous poster hash: 93329...7fd
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #3 Skrevet 7. april 2015 Den heter Innholdet i karbonadedeig. Anonymous poster hash: cec32...eb6
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #4 Skrevet 7. april 2015 Den heter Innholdet i karbonadedeig. Anonymous poster hash: cec32...eb6 Den husker jeg! Guri så jeg lo av den tråden Anonymous poster hash: 6c2d9...912
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #5 Skrevet 7. april 2015 Sett innstillingene i mine innlegg slik at du ser alle gamle innlegg, ikke bare den siste måneden, eller hva den er innstilt på. Og så går du gjennom lista di, og oppdaterer de gamle trådene dine! Dette blir gøy, jeg skal ta mine med en gang Anonymous poster hash: b9516...605 Hæ, det der skjønte jeg ikke.. Anonymous poster hash: 7e0b3...c6b
Meadow Skrevet 7. april 2015 #6 Skrevet 7. april 2015 Sett innstillingene i mine innlegg slik at du ser alle gamle innlegg, ikke bare den siste måneden, eller hva den er innstilt på. Og så går du gjennom lista di, og oppdaterer de gamle trådene dine! Dette blir gøy, jeg skal ta mine med en gang Anonymous poster hash: b9516...605 "Kjempegøy"....... Nei det er ikke morsomt hvis forumet oversvømmes av gamle tråder!
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #7 Skrevet 7. april 2015 "Kjempegøy"....... Nei det er ikke morsomt hvis forumet oversvømmes av gamle tråder! Fniis...jo..husker denne:https://m.youtube.com/watch?v=6GfLR-MWEFgAnonymous poster hash: 93329...7fd
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #8 Skrevet 7. april 2015 Jeg mente ikke å oversvømme forumet, mente bare å oppdatere de trådene der du har spurt om råd til noe, og så oppdaterer du med hva utfallet ble..... Det er alltid spennende å se hva som skjedde med trådstarter TsAnonymous poster hash: b9516...605
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå