AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #1 Skrevet 7. april 2015 Noen som har smakt det? Hvordan er smaken? Søt, sur? Kan det sammenlignes med noe? Anonymous poster hash: 5fe4e...f84
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #2 Skrevet 7. april 2015 Er det den med prikker inni? Jeg synes den er båte søt og litt småsur på én gang, men mulig jeg husker feil. I hvert fall ikke supersur. Gite it a try! Anonymous poster hash: 0139b...699
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #3 Skrevet 7. april 2015 Noen som har smakt det? Hvordan er smaken? Søt, sur? Kan det sammenlignes med noe? Anonymous poster hash: 5fe4e...f84 Mild kiwi kanskje? Smaker ikke mye, men fin tørsteslukker i varmen Anonymous poster hash: 3d416...81a 2
Gjest Gjest_Idja Skrevet 7. april 2015 #4 Skrevet 7. april 2015 Syns også den smaker som en veldig mild kiwi. Søt, ikke særlig sur. Egentlig litt for smakløs i forhold til prisen, syns jeg.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #5 Skrevet 7. april 2015 Den er dyr, men det er fordi den har så fint design. Selve smaken er ikke noe å rope veldig hurra for. Mange er bedre. Kiwi er kanskje også bedre. Litchie er bedre. Anonymous poster hash: 0139b...699
FantasDick Skrevet 7. april 2015 #6 Skrevet 7. april 2015 Kjøpte pitahaya nettopp fordi den skulle være søt og frisk og ligne kiwi i smaken, men ble ultra-skuffet. Skikkelig smakløs og verken søt, sur eller frisk. Smakte gammelt vann og gress. Alle sammen.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #7 Skrevet 7. april 2015 Jeg har kun smakt den rosa, og den smakte, som FantasDick så korrekt beskriver, som gammelt vann og gress. Nøyaktig sånn. SKUFFA! Men etter sigende skal den gule pithayaen visstnok smake godt. Bare så synd at det kun er den rosa som selges her til lands... Anonymous poster hash: e4590...706 1
Edie Skrevet 7. april 2015 #8 Skrevet 7. april 2015 Enig med de andre her. Overraskende lite smak. Men god å lage sorbet eller is av.
Gjest Caress Skrevet 7. april 2015 #9 Skrevet 7. april 2015 Smakte dragefruktis en gang. Den smakte sjampo.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #10 Skrevet 7. april 2015 Er den allergifremkallende slik som kiwi? Anonymous poster hash: 2e79f...212
Duckie Skrevet 7. april 2015 #11 Skrevet 7. april 2015 Det er stor forskjell på de importerte og de man får i utlandet, Som nevnt over, de her til lands smaker ingenting. I Thailand synes jeg de var gode, litt som kiwi, men mindre syrlige.
Kvinne87Rogaland Skrevet 7. april 2015 #12 Skrevet 7. april 2015 Var hekta på dragefrukt når jeg var på backpacking i Asia. Enkel å spise, tørsteslukker og søt og god. Savnet den skikkelig etter jeg kom hjem! Den e litt søt, men smaker egentlig ikke så mye. Ingen vits i å kjøpe den i Norge, her er den gammel og innskrumpet og smakløs. Og DYR! Hadde heller satset på annen frukt her. Men om du noen gang er i Vietnam: kjør på!
Gjest Lille-pus Skrevet 7. april 2015 #13 Skrevet 7. april 2015 Kanskje gul kiwi kan utgjøre en bra erstatning? Jeg synes den er søtere og mykere i smaken enn de grønne kiwiene. Dragefrukten har jeg ikke smakt som jeg kan huske, - bare sett på dem i butikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå