AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #1 Skrevet 7. april 2015 Jeg fant nettopp ut at min samboer hadde en fuckfriend da vi begynte å date for litt over 1 år siden, og at han "dumpet" henne rett før vi ble sammen. De brukte ikke kondom, men ifølge han sa hun at hun gikk på p-piller (og det vet han jo egentlig ikke). Dette har fått tankene mine til å kverne. Hva om hun ble gravid, og ikke har sagt det? I såfall har han et barn på minst 5 måneder nå. Så. Er det realistisk at denne jenta kunne skjult dette for ham? Jeg klarer ikke å la være og tenke på det. Anonymous poster hash: bbef2...c6c
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #2 Skrevet 7. april 2015 Alt er mulig Jeg har et barn der barnets samboer ikke vet noe om barnets eksistens. Får bli opp til ham å fortelle henne det, tenker jeg Anonymous poster hash: 747c5...c0e 2
minister-mio Skrevet 7. april 2015 #3 Skrevet 7. april 2015 Alt er mulig Jeg har et barn der barnets samboer ikke vet noe om barnets eksistens. Får bli opp til ham å fortelle henne det, tenker jeg Anonymous poster hash: 747c5...c0e barnets far samboer? 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #4 Skrevet 7. april 2015 barnets far samboer? Jepps :D Anonymous poster hash: 747c5...c0e
GørilB Skrevet 7. april 2015 #5 Skrevet 7. april 2015 Alt er mulig Jeg har et barn der barnets samboer ikke vet noe om barnets eksistens. Får bli opp til ham å fortelle henne det, tenker jeg Anonymous poster hash: 747c5...c0e Det er jo bare stygt... Møter faren barnet i all hemmelighet da? 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #6 Skrevet 7. april 2015 Det er jo bare stygt... Møter faren barnet i all hemmelighet da? Hva som er stygt? Barnet har ikke kontakt med far Anonymous poster hash: 747c5...c0e
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #7 Skrevet 7. april 2015 Sannsynligheten er liten for at dette stemmer, så det er ikke noe å tenke på. Det blir som å tenke at alle mannen har hatt sex med, kan vandre rundt med et barn som er han, uten at han selv vet det. Jeg har hatt den tanken en gang, og slo den fort fra meg, for i størst grad ville mannen visst om det. Anonymous poster hash: f9895...d9e
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #8 Skrevet 8. april 2015 Alt er mulig Jeg har et barn der barnets samboer ikke vet noe om barnets eksistens. Får bli opp til ham å fortelle henne det, tenker jeg Anonymous poster hash: 747c5...c0e Meget spesielt spør du meg. Sannsynligheten er liten for at dette stemmer, så det er ikke noe å tenke på. Det blir som å tenke at alle mannen har hatt sex med, kan vandre rundt med et barn som er han, uten at han selv vet det. Jeg har hatt den tanken en gang, og slo den fort fra meg, for i størst grad ville mannen visst om det. Anonymous poster hash: f9895...d9e Ja, jeg håper og tror det, men klarer ikke helt å la være heller. De har ingen felles venner, så hun kunne sikkert lett skjult det for ham. Anonymous poster hash: bbef2...c6c
babina88 Skrevet 8. april 2015 #9 Skrevet 8. april 2015 Dette burde vel ikke være så veldig vanskelig å finn ut av dette, viss det virkelig plager deg? Har litt vanskelig for å ta deg seriøst egentlig. Du får spionere litt utenfor huset hennes en dag da vettu, så finner du nok fort ut om hun har barn. Og viss hun har barn, så får det jo bli kjærsten din sin jobb å finne ut om det er hans barn.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #10 Skrevet 8. april 2015 Meget spesielt spør du meg. Ja, jeg håper og tror det, men klarer ikke helt å la være heller. De har ingen felles venner, så hun kunne sikkert lett skjult det for ham. Anonymous poster hash: bbef2...c6c Hvorfor i all verden skulle hun vært interessert i å gå glipp av barnebidrag?Anonymous poster hash: d1163...171
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #11 Skrevet 8. april 2015 Dette burde vel ikke være så veldig vanskelig å finn ut av dette, viss det virkelig plager deg? Har litt vanskelig for å ta deg seriøst egentlig. Du får spionere litt utenfor huset hennes en dag da vettu, så finner du nok fort ut om hun har barn. Og viss hun har barn, så får det jo bli kjærsten din sin jobb å finne ut om det er hans barn. HahahaAnonymous poster hash: d1163...171
KatyP Skrevet 8. april 2015 #12 Skrevet 8. april 2015 Altså. I teorien kan han ha opptil flere barn. Han kan til og med vite om dem, bare fornekte deres eksistens overfor seg selv og dermed deg. Eller han vet men vil ikke si, eller han vet ikke. Ts, du kan ikke tenke sånn, da er jo alle menn mulige fedre som lever i uvisse eller fornektelse og sånn går det ikke an å tenke
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #13 Skrevet 8. april 2015 Herlighet, hva er vitsen med å plage seg selv med dette, når du ikke engang faktisk vet at det eksisterer et barn? Alt man lager tråder om på KG.. Anonymous poster hash: 27300...bf6 1
Peter007 Skrevet 10. april 2015 #14 Skrevet 10. april 2015 Jeg fant nettopp ut at min samboer hadde en fuckfriend da vi begynte å date for litt over 1 år siden, og at han "dumpet" henne rett før vi ble sammen. De brukte ikke kondom, men ifølge han sa hun at hun gikk på p-piller (og det vet han jo egentlig ikke). Dette har fått tankene mine til å kverne. Hva om hun ble gravid, og ikke har sagt det? I såfall har han et barn på minst 5 måneder nå. Så. Er det realistisk at denne jenta kunne skjult dette for ham? Jeg klarer ikke å la være og tenke på det. Anonymous poster hash: bbef2...c6c Har du mistanker om at han er blitt far og vet dette? Eller er der tvangstanker hos deg? Tror du at menn alltid er bekymret for graviditet om de har pult uten kondom? Noen har blitt far med kondom der det har lekket ut. Siden de har Knullet vi 5 mnd.før deg har chun vrl blitt gravid før om hun ønsket om de ikke hadde sex etter at xen hans visste pm deg. Bli gravid for å beholde mannen he hender.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #15 Skrevet 10. april 2015 Søk a opp på face Anonymous poster hash: 190cf...8fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå