Gå til innhold

Kvinneguiden Forum -syklubb uten styring?-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen

Jeg har et inntrykk som jeg gjerne vil lufte..

Inntrykket er at diskusjonstemaene lett blir overtatt av innlegg som leder rett ut på viddene, dvs man klarer ikke å holde seg til sakene som diskuteres og heller kommer med støtteerklæringer og hilsener til de forskjellige debattantene.

Debatten blir dermed helt forvridd og avsluttes altfor tidlig fordi sakligheten i de(t) opprinnelige innlegget(ene) er glemt forlengst.

Er det noen som føler seg truffet?

En annen ting er alle denne klart overdrevne bruken av smilies og signaturer, er dette strengt tatt nødvendig i diskusjonen av alvorlige temaer? (noen meget gode finnes jo) Det strøes ukritisk med gule ansikter og EGENreklame , som noen av disse signaturene ser ut som.

Og dere...dette er ikke et forsøk på å henge ut noen, bare et lite håp om skjerpinger..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det tvert om er ganske mye styring i her jeg.... pressefriheten er ganske så begrenset skjønner du..... dersom man skrivet et innlegg om en spaniatur... så kan det tolkes som dopforhærligende, (selv om man ikke har nevnt et eneste ord om rusen).... det er sånn... jenter er mestere i å tolke....vri ting til egen vinnings hensikt.... misforstå med vilje....

Waco

....som forstår mer og mer hvorfor kvinnelønn er lavere....

Skrevet

(Waco følte seg tydelig truffet)...

Men du, dette må du bare slutte å irritere deg over. Denne debatten har vært diskutert nå i over et halvt år. Slik er det bare. Ignorer innlegg som du synes er teit, samt innlegg som avviker fra tema.

Når det gjelder smilies så kan jeg bare si en ting: :D :hoho: :blunke:

Nei, bruk frustrasjonen din på viktigere ting enn dette. :ler:

ha en god dag.

Skrevet

Javel.....aha...nå forstår jeg....følte meg truffet? En som konsekvent skiller mellom sak person har ALDRI brukt en eneste smiley skal føle seg truffet?

Akkurat ja... det er slik damer tolker tingene....

Skrevet
:hoho::hoho: Waco, nå må du slutte å avspore debatten. :blunke:
Skrevet

Jeg føler ikke noe behov for å skjerpe meg på dette området jeg.Jeg bruker en del smilefjes men kun der jeg synes det passer seg.

Nå er ikke jeg personen som svarer på de mest seriøse innleggene heller da :roll:

Det som var litt arti var at innlegget til Kurgan opprinnelig var ment til oss kvinnfolka,men allerede i sitt 2. innlegg klarte Waco å spore debatten av.

Så naice å se at du begynner å bli en av oss Frøken Waco :blunke:

Skrevet

Hoi

Det finnes drøssevis av strenger her inne som har sporet av. Noen sporer bare av rett og slett fordi den som startet strengen melder seg av, andre fordi de blir litt gøyale og atter andre fordi de blir usaklige og kranglete. Tror det blir vanskelig å sette EN standard for dette. Med over 1500 registrerte brukere, så sier det seg selv at det er et bredt spekter av typen debattanter som er innom. I tillegg kommer endel anonyme som fritt kan spore av en hvilken som helst debatt.

Men at det kan være irriterende, det skjønner jeg. For min del har resultatet ofte blitt at jeg ikke har giddet no'mer av den enkle grunn at jeg ikke gider legge igjen noe arbeid i en streng som så allikevel er dominert av en krangel som foregår mellom to eller flere. Men det er jo da mitt valg, så får andre holde på i fred. Andre ganger kan vi jo ta et svalestup rett inn i helsike og være med på kjøret.

Synes det er litt fascinerende, jeg, dette med å bare stå litt på sidelinja og SE hvordan andre kvinner og menn argumenterer for seg.

Også er jeg enig i at noen få innlegg har sinnsykt mange smileys. Egentlig så blir vi jo oppfordret av red. til å ikke gå helt ape med disse, selv om det selvfølgelig er en valgsak.

Maiken

Skrevet

:lol::lol::lol:

Waco: Du er jo den som ALDRI skiller sak og person

:o :x :evil:

Dessuten er smiliesene morsomme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...