AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #1 Skrevet 7. april 2015 Ble ALTFOR mye mat og godteri Føler meg råtten tvers igjennom... Og det ødelegger dagen min kjenner jeg. Hater følelsen overfråtsing gir meg, så hvorfor er det så vanskelig å la være?? Er avhengig av godis for å kunne kose meg… ÆSJ Anonymous poster hash: 7028c...c66
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #2 Skrevet 7. april 2015 Følte det sånn i dag tidlig jeg også så jeg gikk på vekta. Hadde faktisk ikke gått opp et gram Fikk meg faktisk til å føle meg litt bedre. Satt mye i ro i påsken, men gikk tur 4 ganger. Så hvis du vet hva du veide før påske så kan det være at du blir positivt overrasket etter å ha gått på vekta. Man føler seg ofte verre enn det egentlig er. Anonymous poster hash: d5705...56f
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #3 Skrevet 7. april 2015 Et velkjent problem Jeg er sånn som ikke klarer slutte når jeg først har begynt, selv om jeg hater meg selv for hvert kolibriegg jeg hiver i kjeften Jeg legger inn ekstra trening de dagene jeg vet jeg kommer til å fråtse som en tulling. Da føles det litt bedre. Anonymous poster hash: eeb0a...461
Gjest Runforit Skrevet 7. april 2015 #4 Skrevet 7. april 2015 Meh. Påske er påske. Nå er det ny uke så er ikke vits i å henge seg opp i hva som er spist. Start med ny fresh uke med god og næringsrik mat og kos deg med frukt så blir det bra skal du se 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #5 Skrevet 7. april 2015 Da er det vel bare ekstra motivasjon for å spise sunt og næringsrikt, og trene som normalt igjen? Anonymous poster hash: 6069d...022
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #6 Skrevet 7. april 2015 Da er det vel bare ekstra motivasjon for å spise sunt og næringsrikt, og trene som normalt igjen?Anonymous poster hash: 6069d...022 Joda, er det. Men er så bortkasta å føle det sånn... Man kaster innpå masse bare fordi du vet at etter påske er det slutt liksom...Anonymous poster hash: 7028c...c66
Gjest Godjente Skrevet 7. april 2015 #7 Skrevet 7. april 2015 Kjenner til det der, spiste selv godis på påskeaften og angrer på det. Nå er det hard trening og riktig kosthold for å få vekta tilbake. Går på lavkarbo så jeg fyker jo opp 3 kg på bare en kveld med godterispising. Men gjort er gjort så nå er det bare å se fremover igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå