Gå til innhold

Ekkel følelse i kroppen nå etter påske...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble ALTFOR mye mat og godteri :( Føler meg råtten tvers igjennom...

Og det ødelegger dagen min kjenner jeg.

Hater følelsen overfråtsing gir meg, så hvorfor er det så vanskelig å la være?? Er avhengig av godis for å kunne kose meg… ÆSJ :(

Anonymous poster hash: 7028c...c66
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Følte det sånn i dag tidlig jeg også så jeg gikk på vekta. Hadde faktisk ikke gått opp et gram :) Fikk meg faktisk til å føle meg litt bedre. Satt mye i ro i påsken, men gikk tur 4 ganger. Så hvis du vet hva du veide før påske så kan det være at du blir positivt overrasket etter å ha gått på vekta. Man føler seg ofte verre enn det egentlig er.

Anonymous poster hash: d5705...56f
AnonymBruker
Skrevet

Et velkjent problem ;) Jeg er sånn som ikke klarer slutte når jeg først har begynt, selv om jeg hater meg selv for hvert kolibriegg jeg hiver i kjeften :P

Jeg legger inn ekstra trening de dagene jeg vet jeg kommer til å fråtse som en tulling. Da føles det litt bedre.

Anonymous poster hash: eeb0a...461
Gjest Runforit
Skrevet

Meh. Påske er påske. Nå er det ny uke så er ikke vits i å henge seg opp i hva som er spist. Start med ny fresh uke med god og næringsrik mat og kos deg med frukt så blir det bra skal du se :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da er det vel bare ekstra motivasjon for å spise sunt og næringsrikt, og trene som normalt igjen?

Anonymous poster hash: 6069d...022
AnonymBruker
Skrevet

Da er det vel bare ekstra motivasjon for å spise sunt og næringsrikt, og trene som normalt igjen?

Anonymous poster hash: 6069d...022

Joda, er det. Men er så bortkasta å føle det sånn... Man kaster innpå masse bare fordi du vet at etter påske er det slutt liksom...

Anonymous poster hash: 7028c...c66

Gjest Godjente
Skrevet

Kjenner til det der, spiste selv godis på påskeaften og angrer på det. Nå er det hard trening og riktig kosthold for å få vekta tilbake. Går på lavkarbo så jeg fyker jo opp 3 kg på bare en kveld med godterispising.

Men gjort er gjort så nå er det bare å se fremover igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...