Gå til innhold

joggesko fra coop obd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser det er barnas uker på coop obs. De selger bl.a joggesko. Vi er opptatt av gode sko til barnas føtter. I fjor kjøpte vi sandaler og joggesko hos en uavhengig skobutikk og bet ca kr 500 pr par. I år trengs det nye sko,og jeg lurer da på om skoene på coop gir god støtte til små føtter i utvikling eller om det bare er å kaste etter få ganger og gur skjevheter på føttene. Sparer jo penger om jeg kan kjøpe sko på tilbud. ..

Anonymous poster hash: 98c6a...2ac

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Utedressene derfra fikk best i test, så det kan godt hende skoene er bra også. Mer enn det vet jeg ikke.

Anonymous poster hash: df325...cb4

Skrevet

Ser det er barnas uker på coop obs. De selger bl.a joggesko. Vi er opptatt av gode sko til barnas føtter. I fjor kjøpte vi sandaler og joggesko hos en uavhengig skobutikk og bet ca kr 500 pr par. I år trengs det nye sko,og jeg lurer da på om skoene på coop gir god støtte til små føtter i utvikling eller om det bare er å kaste etter få ganger og gur skjevheter på føttene. Sparer jo penger om jeg kan kjøpe sko på tilbud. ..

Anonymous poster hash: 98c6a...2ac

Skoene på coop? De har både kjente og mindre kjente merkevarer, og et helt utrolig stort utvalg. Det er ingen fasit på hvordan coop-sko er dessverre. Derimot er det mange svært flinke ansatte som tar seg god tid til å hjelpe folk - og da kan du jo heller høre med dem.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er opptatt av utviklingen av beina til dine barn bør du la dem gå uten sko. Med mindre de har en medfødt defekt er det ingen vits å støtte opp beina.

Anonymous poster hash: da285...8f8
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gå ute uten sko nå?

Anonymous poster hash: b479a...5cd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gå ute uten sko nå?

Anonymous poster hash: b479a...5cd

Om man er opptatt av utvikling av beina så er minst mulig skobruk bra. Det er praktisk når det er is eller kaldt ute, men det var vel ikke det TS spurte om heller. Der var det konkrete spørsmål vedrørende støtte.

Det finnes sko uten støtte og med nok såle til å beskytte en fra underlaget som fungerer om vinteren.

Anonymous poster hash: da285...8f8

Skrevet

Hvilke sko vurderer du å kjøpe da? Så det var noen fra Viking til 299,-, regner med de er helt ok.

AnonymBruker
Skrevet

Kan anbefal å kjøpe sko hos Coop. Coop har mange av de same merkene skobutikkene har bare det er halve prisen av skoene på coop.

Anonymous poster hash: e6652...80c
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er flott at du tenker på barnets helse i valg av sko! Coop har mye forskjellig, så snakk med en ansatt om hva de anbefaler. En kan fint kjøpe sko der. :)

Blir litt lei meg over foreldre som kjøper sko med prinsesse på eller andre joggesko som ikke er bra for barna, fordi barna ville ha prinsesse, biler, spiderman eller liknende. De går i oppløsning etter to uker i barnehagen, og er ikke bra for barnets utvikling.

Anonymous poster hash: 63ad2...17c
AnonymBruker
Skrevet

De viking skoene de har til 299 er vi ihvertfall veldig fornøyd med. Det er jo et godt merke, spiller ingen rolle om man kjøper de på coop obs til 299 eller i skobutikk til 599 ;)

Anonymous poster hash: 71771...4b4
  • Liker 2
Skrevet

De hadde mange ulike sko fra Viking så jeg. Vi er kjempefornøyd med de fra Viking. De som var til 299,- ble litt smale over vrista til våre barn så vi kjøpte en annen modell. Ellers så kjøpte vi joggesko på Barnas Hus i går til 299,- Kangaroos. De er lette med god hæl. Hadde ikke kjøpt dem til en som nettopp har lært å gå, men til eldre barn er de fine.

Skrevet

Aner ikke noe om Friends-skoene, men jeg har kjøpt både Viking goretex joggesko og Asics joggesko til min 9-åring der flere ganger.

De har både egne merker og andre merker, så finner man et tilbud der er det jo bare å slå til!

Skrevet

Som flere har svart så har de mange forskjellige merker på Obs! så det kan absolutt være gode sko. Det som kan være litt utfordring med å kjøpe sko der framfor i en skobutikk er at du ikke får med de faglige rådene, så du må kunne litt om dette selv og kunne vurdere skoen, vite hvor store de bør være m.m. (noen sko har såler som kan tas ut hvor det er markert med strek hvor langt fram tærne kan gå, men ikke alle. Husk at barneføtter skal ha god plass!) For små barn er støtte for hælen også viktig, og hvor stiv sålen er.

Jeg har 3 gutter som sliter ut minst to par sko hver i løpet av en sesong, så jeg kjøper gjerne sko på tilbud for å si det sånn. Men sko som skal brukes hver dag må være gode sko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...