AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #1 Skrevet 7. april 2015 Hvis jeg skal ha eggløsning idag (ifølge min 28 dagers syklus og eggløsningskalkulator), kan det ha klaffet hvis jeg hadde sex på søndag? Har hatt sex hele helgen, men nå reisee gubben på tur så da blir det ikke mer på oss før neste uke 😕☺Anonymous poster hash: d69f4...6a6
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #2 Skrevet 7. april 2015 Disse EL-kalkulatorene stemmer overhodet ikke med min syklus og bommer med flere dager. Du må teste etter EL for å se om du har EL eller ikke. Men la oss si at du har EL idag og hadde sex for 2 dager siden, så er det innafor levetiden til sædcellene og du kan bli befruktet. Anonymous poster hash: dc44d...f3c
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #3 Skrevet 7. april 2015 Disse EL-kalkulatorene stemmer overhodet ikke med min syklus og bommer med flere dager. Du må teste etter EL for å se om du har EL eller ikke. Men la oss si at du har EL idag og hadde sex for 2 dager siden, så er det innafor levetiden til sædcellene og du kan bli befruktet.Anonymous poster hash: dc44d...f3c Ja det er vell veldig forskjellig fra person til person og fra syklus til syklus når man får eggløsningen. Den kan vell komme både noen dager før og noen dager etter, akkuratt som menstruasjonen ikke alltid kommer på dagen den skal heller. jeg har ikke eggløsningsslim som er så tydelig, jeg merkee egentlig ikke noe til mine eggløsninger så er litt vanskelig å vite nøyaktig når den skal være☺ men ifølge "regelen" så skal eggløsningen være idag, men håper jo den var der igår eller søndag 😉Anonymous poster hash: d69f4...6a6
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #4 Skrevet 7. april 2015 Bare å be han runke i et glass og kjøp ei engangssprøyte.Anonymous poster hash: e7e32...e73
camillasa Skrevet 7. april 2015 #5 Skrevet 7. april 2015 Bare å be han runke i et glass og kjøp ei engangssprøyte.Anonymous poster hash: e7e32...e73 Omg.. tuller du eller?😂 er det muulig!!😅
Gjest Wei Wei Skrevet 7. april 2015 #6 Skrevet 7. april 2015 (endret) Bare å be han runke i et glass og kjøp ei engangssprøyte.Anonymous poster hash: e7e32...e73 Spermen overlever ikke noen dager utenfor kroppen. Til TS. Det er helt mulig at dere traff godt nok. Endret 7. april 2015 av Wei Wei
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #7 Skrevet 7. april 2015 Disse EL-kalkulatorene stemmer overhodet ikke med min syklus og bommer med flere dager. Du må teste etter EL for å se om du har EL eller ikke. Men la oss si at du har EL idag og hadde sex for 2 dager siden, så er det innafor levetiden til sædcellene og du kan bli befruktet.Anonymous poster hash: dc44d...f3c El tester gir jo bare en indikasjon på at kroppen prøver å få til el. Det er ikke sikkert det heller.Anonymous poster hash: d0a5c...ccd
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #8 Skrevet 7. april 2015 Men jeg har ikke sånn blankt EL Slim. Mitt er bare blank/hvit og tykk. Jeg har aldri sånn eggløsningsslim så jeg vet ikke helt hva som skjer. Må jo ha eggløsning når jeg har så regelmessig mens vell 😕Anonymous poster hash: d69f4...6a6
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #9 Skrevet 7. april 2015 Men jeg har ikke sånn blankt EL Slim. Mitt er bare blank/hvit og tykk. Jeg har aldri sånn eggløsningsslim så jeg vet ikke helt hva som skjer. Må jo ha eggløsning når jeg har så regelmessig mens vell 😕Anonymous poster hash: d69f4...6a6
Gjest Gjest_Idja Skrevet 7. april 2015 #10 Skrevet 7. april 2015 Men jeg har ikke sånn blankt EL Slim. Mitt er bare blank/hvit og tykk. Jeg har aldri sånn eggløsningsslim så jeg vet ikke helt hva som skjer. Må jo ha eggløsning når jeg har så regelmessig mens vell Anonymous poster hash: d69f4...6a6 Ikke alle som får EL-slim.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #11 Skrevet 7. april 2015 Ikke alle som får EL-slim. Kan det gjøre en mindre fruktbar om man ikke har el slim?Anonymous poster hash: d69f4...6a6 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #12 Skrevet 7. april 2015 Ikke alle som får EL-slim. Kan det gjøre en mindre fruktbar om man ikke har el slim?Anonymous poster hash: d69f4...6a6
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #13 Skrevet 7. april 2015 Ikke alle som får EL-slim. Kan det gjøre en mindre fruktbar om man ikke har el slim?Anonymous poster hash: d69f4...6a6
Gjest Gjest_Idja Skrevet 7. april 2015 #14 Skrevet 7. april 2015 Kan det gjøre en mindre fruktbar om man ikke har el slim?Anonymous poster hash: d69f4...6a6 Vet ikke. Noen påstår det, fordi det vil være vanskeligere for sædcellene å "svømme på plass". Men om det er vitenskapelig hold i det vet jeg ikke. Er du usikker kan du bruke et glidemiddel som heter pre-seed, det gjør hvertfall ingen skade.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #15 Skrevet 7. april 2015 Jeg har masse synlig el-slim og enda ikke blitt gravid (pp4), så vet ikke om det har noe å si for fruktbarheten.Anonymous poster hash: dc44d...f3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå