abdo5044 Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 Muffins Oppskrift Ingredienser :- * har jeg f?tt to egg, en 125 g eller en halv kopp sm?r, * 2 kopper hvetemel, 1 kopp sukker, en halv kopp melk, * 2 ts bakepulver * og en halv teskje salt. Muffins Oppskrift Tilberedning :- Jeg skal begynne med ? legge sukker inn med sm?r.Legg i salt og ogs? de to egg. og jeg vil feie disse sammen.N?r det er fint og glatt, sile i melet og bakepulver og bland det sammen.N?r det er pent blandet, legge inn omtrent halvparten av melken og visp det i og visp i resten av melken. Det er min fin, kremet muffin mix. N?r du har f?tt din grunnleggende muffins mix, kan du legge til det du vil. Jeg har delt min i to og i h?yre halvdel Jeg skal legge 125 g bl?b?r for ? gj?re bl?b?r muffins og i den venstre Jeg skal legge 200 g sjokoladebiter ? lage chocolate chip muffins! Jeg skal bare blande dem sammen. Til slutt, jeg skal legge i en halv teskje vaniljeessens i hver halvdel. H?yre. Vi er klar til ? bake. Jeg har lett smurt muffinsform og jeg skal sette noen klatter av blandingen i hver lille hullet. Du kan selvf?lgelig bruke papir kopper hvis du vil. Det er opp til deg. Ikke fyll dem. N? er jeg klar til ? bake. I denne siden har jeg f?tt mine chocolate chip muffins. I denne siden har jeg f?tt mine bl?b?r muffins. Disse vil g? inn i ovnen ved en 170 grader Celsius i 30 minutter. Herlig! N? er alt vi trenger ? gj?re er ? forlate dem avkj?les. Bl?b?r muffin eller chocolate chip muffins. muffins Oppskrift - brownies Oppskrift - pannekake oppskrift - pavlova Oppskrift Se en video av oppskriften https://www.youtube.com/watch?v=7ONrmvdLA2w
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå