Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker på å ta, en veldig liten, tatovering på foten. På innsiden av ankelen, under ankelkulen og litt frem.

Men jeg vet ikke hvor jeg burde gjøre det, eller hvor vondt det kommer til å gjøre. Hadde vært fint å høre litt erfaringer, i forhold til dette stedet og generelt. Blir min første, og sannsynligvis eneste, tatovering.

Anonymous poster hash: 14cd2...9e8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en på store tåen og den var helt jævlig! Gikk heldigvis fort, men da så jeg både stjerner og måner. Aldri mer.

Vet ikke hvordan det er der du vil ta, men tipper det er vondt der å. Er ikke så mye fett på foten. Tærne er bare bein.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en tatovering på ankelen. Gjorde ikke vondt i begynnelsen, men når det kom nær beinet var det jævlig. Varte ikke mer enn 1-2 min, og totalt verdt det! Det klarer man å pine seg gjennom :)

Anonymous poster hash: d35ac...858

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en på store tåen og den var helt jævlig! Gikk heldigvis fort, men da så jeg både stjerner og måner. Aldri mer.

Vet ikke hvordan det er der du vil ta, men tipper det er vondt der å. Er ikke så mye fett på foten. Tærne er bare bein.

Det er det jeg er redd for.

Jeg har en tatovering på ankelen. Gjorde ikke vondt i begynnelsen, men når det kom nær beinet var det jævlig. Varte ikke mer enn 1-2 min, og totalt verdt det! Det klarer man å pine seg gjennom :)

Jeg er litt bekymret for om jeg skal klare å holde foten stille. Det er greit at det gjør litt vondt, men jeg har en sparke-refleks, og det hadde vel vært litt uheldig.

Det er også mulig å ta den på håndleddet, men jeg er egentlig ikke interessert i så mange kommentarer på den.

AnonymBruker
Skrevet

Det er det jeg er redd for.

Jeg er litt bekymret for om jeg skal klare å holde foten stille. Det er greit at det gjør litt vondt, men jeg har en sparke-refleks, og det hadde vel vært litt uheldig.

Det er også mulig å ta den på håndleddet, men jeg er egentlig ikke interessert i så mange kommentarer på den.

Jeg tror du klarer det fint :) Det er ikke en plutselig smerte. Det blir litt og litt vondere på en måte. Bare ikke gå rundt og gru deg og tenk på det! Jeg skrev bare et ord på ankelen, og det tror jeg tok 10 min? Og det var minimalt av tiden som var veldig vondt.

Go for it! :)

Gjest mirimi
Skrevet

Jeg har et ord under ankelkulen, det var bare et par steder det gjorde litt vondt, men var ferdig på under 10 min. Jeg var også redd for sparking, men tatovøren holdt godt fast! :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har på utsiden av foten, langs "sålen". Den gjorde veldig vondt, men overlevde helt fint. Og så har jeg foran på foten, over tærne. Den gjorde perverst vondt. Traff alle bena i foten. Ingen av de andre har gjort vondt (arm, korsrygg,hånd)

Anonymous poster hash: f420d...76b

Skrevet

Jeg kjenner ei som synes det var nærmest uutholdelig, og ei som synes det var helt greit. Du vet ikke før du har prøvd, men når jeg tok mine syntes jeg det var en mer irriterende smerte enn vond hvis du skjønner. Det er nok ganske individuelt.

AnonymBruker
Skrevet

Ei jeg kjenner tok et ansikt av en kjendis oppå foten og skulle ha en til på andre men hun fikk så vondt hun klarte bare ene foten. Ei annen jeg kjenner tatoverte seg selv, og aldri hørt hun klage det var vondt

Anonymous poster hash: 8e164...cff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...