Gå til innhold

Er så redd jeg har tatt feil

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sitter her og gråter nå. Endte en relasjon akkurat, og jeg tviler så vanvittig på om det var riktig av meg? Tenk om det kunne blitt noe, og jeg har gjort en feil? Tenk om han finner noen andre, og jeg angrer?

Vet ikke om det er han jeg er lei meg for lenger, eller bare det å være alene.

Dette er helt jævlig. Har egentlig mistet troen på at jeg kommer til å finne meg noen. Alle rundt meg får familie. Tenk om jeg ender opp helt alene?

Anonymous poster hash: 9029a...5a9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo ikke holde ut med noen bare fordi du er redd for å ende opp helt alene.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo ikke holde ut med noen bare fordi du er redd for å ende opp helt alene.

Nei, men tenk om jeg tar feil og han egentlig var riktig for meg? Hvordan vet man sånt?

TS

Gjest rådyr
Skrevet

Hvorfor trodde du ikke han var riktig?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjære TS. Det er meg, jeg som har vært i nøyaktig samme situasjon som deg!

For ca 6 måneder siden datet jeg en mann jeg var ganske usikker på, og møtte tilfeldigvis en kar ute på byen som virket veldig oppegående og snill. Hadde aldri sex med sistnevnte, kun førstnevnte. Førstnevnte hadde jeg utviklet følelser for, men han bodde et lite stykke unna meg. Det gjorde ikke sistnevnte. Så jeg prøvde å avslutte ting med førstnevnte fordi jeg hadde truffet sistnevnte og tenkte at det var en bedre match. Nei, jeg gråt og gråt da jeg fortalte han det (tok praten over sms, da vi ikke hadde datet så innmari lenge). Jeg fortsatte å gråte, og alle fortalte meg at jeg hadde gjort det riktige valget.

Jeg bestemte meg for at jeg overhode ikke ville miste denne mannen, og dermed avsluttet jeg med sistnevnte, og gikk tilbake til førstnevnte. Dette ble mye surr nå (med først og sist), men til syvende og sist angrer jeg IKKE på valget mitt. Jeg er stormforelsket i han, og han er det i meg. Vi har nå vært sammen i 8 måneder, og vi er fremdeles helt ville etter hverandre (ja, jeg vet det er ganske normalt i startfasen, men dette er virkelig en mann jeg kan ha deilig sex med og være "kjæreste" med i mange år fremover).

Kjenn etter på hva du føler. Siden du er SÅ i fra deg nå, så tyder jo dette på at du har gjort en tabbe. Hvorfor ikke prøve, og se? :)

Anonymous poster hash: 6d138...458
Skrevet

Det må jo være en grunn til at du avsluttet med denne mannen og da er han ikke den riktige for deg, vel?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor trodde du ikke han var riktig?

Avstand var en stor årsak som førte til at vi ikke ble kjent på en "naturlig" måte. Ellers var det så mye "styr" rundt hele relasjonen, mye usikkerhet. Det ble for slitsomt for meg på et vis. Følte vel til slutt at jeg fikk mer negativt enn positivt ut av relasjonen pga. all usikkerheten.

Men jeg går allikevel og tenker: "Hva hvis?" Men det er kanskje bare fordi jeg er redd for å ha gått glipp av noe.

Nå er han sikkert lei seg og går såklart videre, dette skremmer meg. I tillfelle jeg har gjort noe dumt her og går glipp av en fantastisk mann.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...