AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 Jeg vurderer å legge meg under kniven til neste år, grunnet en nese som har plaget meg siden jeg gikk i 2. Klasse.. Jeg har en potet nese om jeg kan kalle det det, neseborene mine er store etter min mening og har en bulk på nese ryggen.. Jeg har blitt mobbet for nesen min i flere år og har veldig lav selvtillit på grunn av det. Finner de andre forumene om neseplastikk uoversiktlige, så kan noen fortelle om sin erfaring, hvilken kirurg de gikk til og hva de fikk gjort? Det hadde vært til STOR hjelp! Anonymous poster hash: aa57d...529
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #2 Skrevet 25. april 2015 Hei du! Først og fremst er det trist å høre at du har fått uhyggelige kommentarer på grunn av nesen din, og at dette går utover selvtilliten din. Jeg kjenner meg igjen i mye av det du skriver. Har hatt komplekser for nesa mi helt siden tenårene. Nesetippen er hovedproblemet mitt, da den er veldig rund og i tillegg litt skjev. Neseryggen er også litt krokete og kantete, særlig fra venstre side av ansiktet. Har litt "polakknese" (veldig politisk ukorrekt å si, men fant ingen bedre beskrivelse), og har faktisk fått høre flere ganger at jeg ikke ser norsk ut.. Den tar rett og slett veldig mye oppmerksomhet fra ansiktet mitt, og jeg føler meg ikke vel. Hater å bli tatt nærbilder av eller å være veldig tett opp i andre mennesker. Nå har jeg bestemt meg for å gjøre noe med det. Skal operes på Akademinklinikken om ikke lenge. Når det kommer til valg av kirurg og klinikk har jeg ikke annet råd enn å gå etter magefølelsen din. Finnes utallige skrekkhistorier og suksesshistorier på nettet, men dette behøver ikke være tilfellet for deg, så ikke ta til deg alt for mye av det. Råder deg til å gjøre litt research i forkant og å dra på flere konsultasjoner (mange klinikker tilbyr gratis samtale) så du får pratet litt med ulike kirurger om hva det er mulig å få til med ditt utgangspunkt. Det er mange klinikker i Oslo du kan ta turen innom, deriblant Teres Colosseum, Teres Nobel, Oslo Plastikkirurgi osv. Alle har lang erfaring innen plastisk kirurgi, og du er nok i gode hender uansett hvor du ender opp. Det viktigste er at du føler deg trygg på personen du vil skal operere deg, og at du føler dere forstår hverandre. Det var dette jeg vektla da jeg bestemte meg for å gå for Dr. Tvedt på Akademikliniken. Han var rett frem med tanke på hva jeg kan forvente, jeg likte det han kunne vise meg av 3D-bildene, og jeg følte meg ekstremt trygg og ivaretatt der. Jeg skal ha en lukket operasjon (dvs at han ikke går inn og "åpner nesa"), fjerne en del brusk fra tippen så den blir mer feminin samt file ned kroken på neseryggen. Du må nok også innstille deg på at det ikke er sikkert nesa di kan bli akkurat slik du drømmer om å få den. Kirurgene er opptatt av å få til en harmoni i ansiktet og et naturlig resultat. For min del er alt bedre enn sånn som den er nå, så jeg har ingen overhøye forventninger til resultatet. Ønsker bare noe jeg kan leve med. Så vet jeg heller ikke hvor mye penger du har spart opp, men må advare deg om at prisene har steget en del de siste årene. Selv må jeg ut med 50 store, men vet det kommer til å være verdt det i lengden. Selv om jeg ikke har gjennomført operasjonen enda kommer jeg gjerne med tips på veien og kan holde deg oppdatert gjennom prosessen hvis du ønsker det. :-) Anonymous poster hash: 6ab60...f64
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #3 Skrevet 17. mai 2015 Jeg vurderer å legge meg under kniven til neste år, grunnet en nese som har plaget meg siden jeg gikk i 2. Klasse.. Jeg har en potet nese om jeg kan kalle det det, neseborene mine er store etter min mening og har en bulk på nese ryggen.. Jeg har blitt mobbet for nesen min i flere år og har veldig lav selvtillit på grunn av det. Finner de andre forumene om neseplastikk uoversiktlige, så kan noen fortelle om sin erfaring, hvilken kirurg de gikk til og hva de fikk gjort? Det hadde vært til STOR hjelp!Anonymous poster hash: aa57d...529 Her er en blogg med før- og etterbilder av neseoperasjon utført av Stefan Emmes på Plastikkkirurgisk Institutt i Bergen http://leaduvet.blogg.no/1410990603_neseoperasjonen_fr_og.html Anonymous poster hash: a13fe...720
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå