AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 Gjerne med zombier, men alt som er skummelt er av interesse. :DAnonymous poster hash: c7607...4e7
mijaa Skrevet 6. april 2015 #2 Skrevet 6. april 2015 Det er sjeldent jeg leser grøss, men husker jeg leste The Shining for noen år siden og likte den veldig godt! For litt lett grøss er jo også De dødes tjern et alternativ Se gjerne filmen etterpå, da den er ganske så underholdende! 1
Polly Ester Skrevet 6. april 2015 #3 Skrevet 6. april 2015 Vet ikke om den er grøsser nok for deg, men jeg anbefaler "Midnatt" av Dean R. Koontz
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #4 Skrevet 6. april 2015 Gjerne med zombier, men alt som er skummelt er av interesse. :DAnonymous poster hash: c7607...4e7 Bibelen? Den er rimelig skummel. Anonymous poster hash: 3ca3b...c03
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #5 Skrevet 6. april 2015 Koranen. Anonymous poster hash: d9690...06b
Kattugla Skrevet 8. april 2015 #6 Skrevet 8. april 2015 Denne her er egentlig ganske "klassisk" med stalkeraktige uhyrer i skogen, men av en eller annen grunn syntes jeg den var bare innmari creepy! http://www.amazon.com/The-Shuddering-Ania-Ahlborn/dp/1611099676/ref=tmm_pap_title_0?ie=UTF8&qid=1428486206&sr=1-5
Illusen Skrevet 8. april 2015 #7 Skrevet 8. april 2015 (endret) "Lukk Øynene" av Josh Malerman - en av de mer spennende grøsserne jeg har lest. Det er noe der ute ... Hva du enn gjør, ikke åpne øynene! Det er noe der ute som ikke må bli sett. Ett sekund, og personen som ser, drives til dødelig vold. Ingen vet hva det er, og hvor det kom fra. Malorie, mor til to små barn, har overlevd. Det har gått fem år siden det hele begynte, og Malorie vil søke tilflukt et sted som kan gi trygghet for henne og barna. Men reisen dit vil være det mest risikable de noensinne har utsatt seg for. Ett feilsteg kan innebære døden. Endret 8. april 2015 av Illusen
spektralkatt Skrevet 8. april 2015 #8 Skrevet 8. april 2015 (endret) om troll er innafor, kan jeg anbefale "stallo" av stefan spjut. den er spennende, godt driv gjennom hele boka, vanskelig å legge fra seg. også skriver han bra, fantastisk godt språk, han er god på bilder og stemninger. ellers, noe an john ajvide lindquist, "låt den retta komme inn", f eks, om du har sett filmen, går det fint an å lese boka likevel. (handler om et vampyrbarn i en svensk by på 70 tallet) den er bra. også har han skrevet en grøsserbok om en familie ute på den svenske kysten, med et barn som forsvinner, og fyrlykter, dyp ondskap som skjuler seg i havet havet og sånn. "menneskehavn" heter den. jeg likte den ganske godt. ( mener å huske at det er finnes noe ala zombier i denne) han har også skrevet i alle fall en annen zombiebok. ( har ikke lest den men hørt at den er ok. ) Endret 8. april 2015 av spektralkatt
AwkwardAlice Skrevet 8. april 2015 #9 Skrevet 8. april 2015 Kan anbefale å sjekke ut Joe Hill og Peter Straub.
Gjest Gjest_Idja Skrevet 9. april 2015 #10 Skrevet 9. april 2015 Menneskehavn av Lundquist. Mørketid av Michelle Paver - skumleste jeg har lest. Jeg vet hvem du er av Yrsa Sigurdardottir. Nattefokk og Blodleie er småskumle krimbøker av Johan Theorin.
Gjest Gjest_Idja Skrevet 9. april 2015 #11 Skrevet 9. april 2015 om troll er innafor, kan jeg anbefale "stallo" av stefan spjut. den er spennende, godt driv gjennom hele boka, vanskelig å legge fra seg. også skriver han bra, fantastisk godt språk, han er god på bilder og stemninger. ellers, noe an john ajvide lindquist, "låt den retta komme inn", f eks, om du har sett filmen, går det fint an å lese boka likevel. (handler om et vampyrbarn i en svensk by på 70 tallet) den er bra. også har han skrevet en grøsserbok om en familie ute på den svenske kysten, med et barn som forsvinner, og fyrlykter, dyp ondskap som skjuler seg i havet havet og sånn. "menneskehavn" heter den. jeg likte den ganske godt. ( mener å huske at det er finnes noe ala zombier i denne) han har også skrevet i alle fall en annen zombiebok. ( har ikke lest den men hørt at den er ok. ) Ooh, Stallo må jeg sjekke ut! :D 1
spektralkatt Skrevet 9. april 2015 #12 Skrevet 9. april 2015 Ooh, Stallo må jeg sjekke ut! :D gjør det! om du likte menneskehavn, tror jeg nok du vil like denne også!
Gjest Uhumskheter Skrevet 9. april 2015 #13 Skrevet 9. april 2015 (endret) Menneskehavn av Lundquist.Mørketid av Michelle Paver - skumleste jeg har lest.Jeg vet hvem du er av Yrsa Sigurdardottir. Nattefokk og Blodleie er småskumle krimbøker av Johan Theorin. Ja fy f*en, begge de uthevede er hufsete herlige! Nettopp kjøpt menneskehavn nå, kun fordi du liker to av favorittbøkene mine, så da antar jeg du liker flere bøker jeg vil like Ts: Red hill av Jamie McGuire er en av de få zombiebøkene som jeg har likt. Endret 9. april 2015 av Uhumskheter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå