Gjest Hva i svarte!? Skrevet 21. august 2004 #1 Skrevet 21. august 2004 Jeg har likt en fyr. Eller, dvs, liker han enda. Vi var på vei til å bli sammen. Pluttselig trakk han seg unna. Jeg skjønte ikke hva som var i veien. Begynte å lure på om jeg hadde gjort noe galt eller noe, fant ikke noen logisk forklaring på hvorfor ting ble som de ble. Så fikk jeg vite hvorfor, nå. Han er homo. Eller dvs, bi, (tror han) men foretrekker gutter. Og jeg, som jente... Han falt for meg, men hadde ikke gjort det før. Ikke falt for noen jente, altså. Han var redd. Forvirret. Det fikk jeg vite nå. Men hvordan i svarte, hvordan skal jeg forholde meg til han? Føler meg sviktet, på en måte. Fordi jeg var glad i han, den gangen. Han forsvant, en god stund, for å så ta kontakt med meg igjen. Hundervis av spørsmål sirkulerte i hodet mitt. Og nå, som jeg har fått noen svar, noen flere. Hvorfor? Hvis han liker fyrer, hvorfor ikke la meg være i fred? Han har spøkt om homofili, husker jeg, og sagt "æsj". Så hvorfor!? Jeg er åpen og liberal, jeg har ikke noe i mot homofili. Men hvordan kan jeg overhodet vurdere et forhold men en fyr som bare har likt gutter før? Det har vært andre jenter. Det vet jeg. Forhold som ikke har fungert. Og grunnen vet jeg nå. Han har ikke brydd seg om de andre jentene, sier han. Bare meg. Men, hva ser han vel i meg? Hvordan kan jeg tro på det, at han liker/likte meg? Jeg får meg ikke til å tro det. Det blir bare for søkt. Jeg skal be han om å holde seg unna og ikke ta kontakt med meg mer. For min egen del. Jeg var vanvittig glad i han den gangen, nemlig. Men det er tøft.. Jeg vet at han hatt det vanskelig. Men for min egen del, skal jeg be han om å ikke ta kontakt med meg mer. Tror det er til det beste. Men... Det føles vanskelig.
nyibyen Skrevet 21. august 2004 #2 Skrevet 21. august 2004 Huff, stakkars deg... kjenner meg litt igjen - en av mine exer som jeg var ordentlig forelsket i innrømte at han gjerne ville prøve å ligge med en gutt en gang. Han vanket i et miljø der flere var homo/bi og det ble sett på som gammeldags og negativt å være monogam og hetero. Jeg var så forelsket at jeg prøvde likevel, og vi ble sammen. Men jeg skal si deg at jeg slet mye. Han snakket oftere og oftere om hvem av sine kamerater han skulle ville ligge med en gang, og flørtet åpenlyst med menn (i tillegg til damer :veldigsur: ). Det gikk selvfølgelig ikke, og det ble slutt etter et halvt år og mye grubling og slit fra min side. Så hvis du tror du klarer å slutte nå ville jeg anbefalt det. Mens leken er god osv. Det er veldig vondt i lengden at kjæresten din trenger noe som du ikke kan gi ham uansett hvor mye du prøver, og uansett hvor glade dere er i hverandre så vil han ha andre behov også.
Elle Melle Skrevet 21. august 2004 #3 Skrevet 21. august 2004 At mannen er bi er da ikke det samme som å være helt hinsides taktløs som denne andre fyren her? Å snakke til kjæresten om hvem andre man vil ligge med, og flørte hemningsløst med andre, det hadde ikke fungert i NOE forhold, helt uavhengig av kjønn. Kanskje han er av den monogame og trofaste sorten?
Gjest 1111 Skrevet 21. august 2004 #4 Skrevet 21. august 2004 Skjønner godt at det er vanskelig for deg trådstarter, og jeg ønsker deg lykke til!
Gjest Madam Felle Skrevet 21. august 2004 #5 Skrevet 21. august 2004 Jeg ville nok valgt å trekke meg ut av det. For selv om han føler noe spesielt for deg, så har det vært gutter/menn han har vært mest opptatt av tidligere, og du har ikke det en gutt/mann har. Derfor hadde jeg hatt store problemer med å stole på at jeg hadde hatt alt det han behøvde. Tror nok han før eller siden vil savne det en gutt/mann gir han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå