AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 Har lyst å kjøpe juicer. Noen her inne som har og som vil anbefale en? Anonymous poster hash: c8694...bce
Grønt blad Skrevet 20. august 2015 #2 Skrevet 20. august 2015 Trekker opp denne. Vurderer også å kjøpe juicer for å lettere få i meg mer frukt og grønt. Har lest om både presse/slow juicer og sentrifugering, og tror presse er rett for meg, men tar gjerne imot tips og erfaring som taler for det motsatte. Setter også pris på dårlige erfaringer slik at jeg kan styre unna. Juiceresultat er selvsagt viktig, men det er nesten viktigere at den er enkel å rengjøre. Er den ikke det, blir den ikke brukt. I Politikens test vant juicamaster fra Wilfa. Noen med erfaring med denne elle en annen modell?
Sandie Skrevet 20. august 2015 #3 Skrevet 20. august 2015 Jeg kjøpte denne,som har vært best-i-test,for en tid tilbake: http://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/kjokkenapparater/HR1871CLEAN/philips-avance-collection-juicer-hr1871-70 Den tar litt plass på kjøkkenbenken,men i bruk er den veldig bra.Motoren er kraftig så det meste juices helt.Den er enkel å rengjøre etterpå,og juicen smaker nydelig. Ulempen med å lage juice er at det går med store mengder frukt og grønt for å få nok til noen få glass. Det koster endel penger hvis man skal lage juice ofte.En annen ting er at man ikke får i seg fiber fra frukt og grønnsaker når man juicer.Jeg har gått tilbake til å lage smoothies i min gamle blender,da jeg synes det er fint å gjøre bruk av fiberet.I juicemaskinen blir jo all massen fra frukt- og grønnsaker samlet opp inni et kammer som man tømmer etterpå.Men jeg har sett at kreative sjeler bruker disse restene i smoothies,som fyll i kaker og cupcakes osv..Alt i alt er en juicemaskin en bra investering,og jeg kan anbefale den jeg kjøpte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå