AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 Greit nok at vi er i begynnelsen av20 årene, men jeg føler meg direkte feit av at folk spør meg om dette hele tiden. Kollegaer og familie... Jeg er vanligvis en str. 36, men har tydeligvis en mage nå da, siden folk spør???Anonymous poster hash: 168c4...124
Gjest Fotballen Skrevet 6. april 2015 #2 Skrevet 6. april 2015 (endret) Hvorfor ikke bare svare "nei, er du? Ser sånn ut skjønner du." Endret 6. april 2015 av iBiteU;)
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #3 Skrevet 6. april 2015 Kanskje du er gravid, har du sjekket nøye nok? Eeller kanskje magen din svulmer litt rundt eggløsning/mensen? Er jo litt merkelig at du er en størrelse 36 og at folk antar at du er gravid? Jeg er størrekse 34/36 og ser littegranne gravid ut, men det er bare fordi jeg har vært gravid og har litt av magen igjen Men hva mener du egentlig med at du vanligvis er en størrelse 36? Og hva ønsker du egentlig hjelp til her? Vi kan jo ikke si noe om hvorfor alle tror dette om deg? Kanskje noen har satt ut et rykte.. Anonymous poster hash: 86557...e7e
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #4 Skrevet 6. april 2015 Har du f.eks flyttet til en større bolig, kjøpt stasjonsvogn, tatt sertifikatet eller lignende i det siste? Flere som har spurt meg og samboeren min når vi skal ha, siden vi nettopp har kjøpt større bolig og en ekstra bil.. Anonymous poster hash: 38a91...81e 1
Motorsportfruen Skrevet 6. april 2015 #5 Skrevet 6. april 2015 Haha uff uff. En venninne av meg ble spurt om det samme. Hun svarte: nei jeg er bare tjukk. Damens ansiktsutrykk forandret seg kraftig da. 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 6. april 2015 #6 Skrevet 6. april 2015 Ikke svar på det, bare spør om de vil kjenne om det sparker og diskuter alt nytt du skal kjøpe. Når du har holdt på en halvtime og er lei av leken, sier du at du skal fjerne det, men at det kommer til å ta litt tid, siden fettsuging ikke er så billig her til lands.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #7 Skrevet 6. april 2015 Hvorfor ikke bare svare "nei, er du? Ser sånn ut skjønner du." Dette blir nok slettet som avsporing, men samma. Må bare si at det er koselig å se at du har fått den en sånn positiv signatur :) Anonymous poster hash: 86557...e7e
Gjest Fotballen Skrevet 6. april 2015 #8 Skrevet 6. april 2015 Dette blir nok slettet som avsporing, men samma. Må bare si at det er koselig å se at du har fått den en sånn positiv signatur :) Anonymous poster hash: 86557...e7e Takk
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #9 Skrevet 6. april 2015 Dersom du ser tålig ut som du pleier så er det nok bare fordi de regner med at du er i etableringsfasen. Selv om det kan være masete å bli spurt om såpass private ting så kan det jo godt hende det er gjort i beste mening 😉Anonymous poster hash: 18eed...0a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå