Gå til innhold

Alle spør om jeg er gravid!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Greit nok at vi er i begynnelsen av20 årene, men jeg føler meg direkte feit av at folk spør meg om dette hele tiden. Kollegaer og familie... Jeg er vanligvis en str. 36, men har tydeligvis en mage nå da, siden folk spør???

Anonymous poster hash: 168c4...124

Videoannonse
Annonse
Gjest Fotballen
Skrevet (endret)

Hvorfor ikke bare svare "nei, er du? Ser sånn ut skjønner du." ;)

Endret av iBiteU;)
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du er gravid, har du sjekket nøye nok? Eeller kanskje magen din svulmer litt rundt eggløsning/mensen? Er jo litt merkelig at du er en størrelse 36 og at folk antar at du er gravid? Jeg er størrekse 34/36 og ser littegranne gravid ut, men det er bare fordi jeg har vært gravid og har litt av magen igjen :P Men hva mener du egentlig med at du vanligvis er en størrelse 36? Og hva ønsker du egentlig hjelp til her? Vi kan jo ikke si noe om hvorfor alle tror dette om deg? Kanskje noen har satt ut et rykte..

Anonymous poster hash: 86557...e7e
AnonymBruker
Skrevet

Har du f.eks flyttet til en større bolig, kjøpt stasjonsvogn, tatt sertifikatet eller lignende i det siste? Flere som har spurt meg og samboeren min når vi skal ha, siden vi nettopp har kjøpt større bolig og en ekstra bil..

Anonymous poster hash: 38a91...81e
  • Liker 1
Skrevet

Haha uff uff. En venninne av meg ble spurt om det samme. Hun svarte: nei jeg er bare tjukk. Damens ansiktsutrykk forandret seg kraftig da.

• Liker 2
Skrevet

Ikke svar på det, bare spør om de vil kjenne om det sparker og diskuter alt nytt du skal kjøpe. Når du har holdt på en halvtime og er lei av leken, sier du at du skal fjerne det, men at det kommer til å ta litt tid, siden fettsuging ikke er så billig her til lands.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke bare svare "nei, er du? Ser sånn ut skjønner du." ;)

Dette blir nok slettet som avsporing, men samma. Må bare si at det er koselig å se at du har fått den en sånn positiv signatur :) :)

Gjest Fotballen
Skrevet

Dette blir nok slettet som avsporing, men samma. Må bare si at det er koselig å se at du har fått den en sånn positiv signatur :) :)

Takk :smilbla:

AnonymBruker
Skrevet

Dersom du ser tålig ut som du pleier så er det nok bare fordi de regner med at du er i etableringsfasen.

Selv om det kan være masete å bli spurt om såpass private ting så kan det jo godt hende det er gjort i beste mening 😉

Anonymous poster hash: 18eed...0a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...