Gå til innhold

Flere som har satt poteter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg satt poteter i går, og håper frosten holder seg unna. Flere som er i gang? Hilsen fra Bergen!

Anonymous poster hash: ff85f...07f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Har satt 5 poteter for moro skyld. Og det er iallefall over en uke siden. Har ikke noe tro på at det blir noe, men det sies at poteter er lett å få til. Bor i Rogaland.

AnonymBruker
Skrevet

det er enda en halv meter snø her,så nei :P

Anonymous poster hash: 8af71...22e
  • Liker 1
Skrevet

Haha, nei. Venter ennå på tegn til at vi skal få sommer i år også :-)

Setter aldri poter før rundt sankthans. Det er forsåvidt ingen andre plater som kommer ut før den tid heller.

Det er på denne tiden av året at jo virkelig ser at vi bor alt for langt nord...

Hilsen fra Finnmark

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, regner med at folk stiller svakere jo nærmere polarsirkelen de bor...

Vi har alt mulig av tidlige blomster oppe nå, inklusive påskeliljer. Bringebær og rips begynner å få blader. Satt vel 60 poteter, så jeg håper nå at de klarer seg fint. Men natt til i morgen er det plutselig meldt frost...

Skrevet

Hehe, regner med at folk stiller svakere jo nærmere polarsirkelen de bor...

Vi har alt mulig av tidlige blomster oppe nå, inklusive påskeliljer. Bringebær og rips begynner å få blader. Satt vel 60 poteter, så jeg håper nå at de klarer seg fint. Men natt til i morgen er det plutselig meldt frost...

Ja, stiller ikke så godt med slike ting nord for polarsirkelen på denne tiden av året. Men godt skiføre har vi omtrent rett utenfor dør ennå :-)

Krysser fingrene for at prognosene for sommeren slår til i år også, da kan vi flagge med 3.året på rad med kanonvarme :-)

• Liker 1
Skrevet

Nei, har ca 30 cm snø på åkeren og pleier ikke sette før mot slutten av mai, avhengig av forholdene. Har også satt uti juni.

Har termin i begynnelsen av mai, så det kan hende jeg uansett hopper over potetsetting i år,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...