AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 Hva gjør jeg med eks som insisterte på å være venner etter bruddet, men ble ganske rar etter noen uker og ikke virker som at bryr seg mer? I tillegg fant jeg han på tinder i går og han blir venn med mange nye jenter på face, noe som egentlig bare gjør vondt for meg da det bare er noen uker siden det ble slutt. Burde jeg prøve å finne ut om han virkelig vil ha meg som venn eller bare bli kvitt han? Det er desverre ikke så lett å bli kvitt han siden jeg er veldig glad i han. Vi har ikke snakket noe på to uker nå. Anonymous poster hash: 8b031...1d7
frk94 Skrevet 6. april 2015 #2 Skrevet 6. april 2015 Jeg har prøvd begge "metodene". Eks nr. 1 hadde jeg overhode ikke kontakt med etter at jeg gjorde det slutt, det hente at han tok etter bruddet: til slutt så jeg ingen annen utvei enn å blokkere han fra sosiale medier. Jeg ville jo overhode ikke ha noe med han å gjøre. Eks nr. 2 insisterte på at vi skulle være venner etter at han slo opp. Han fikk viljen sin, jeg ville egentlig ikke ha kontakt men det hang vel igjen en del følelser og håp. Til tross at det er 9 måneder siden vi gjorde det slutt så sliter jeg faktisk enda litt med bruddet. Han fikk seg ny dame etter kort tid og de venter nå barn. Jeg vet at jeg hadde taklet dette så mye bedre om vi ikke hadde hatt kontakt i det hele tatt etter bruddet.. Kontakten har selvfølgelig glidd ut, det hender han tar kontakt men jeg tar aldri initiativ til en samtale med han. Jeg kommer iallfall aldri til å forholde meg til en eks i framtiden dersom det ikke er barn inni bildet, jeg har lært. Nå har jeg gitt deg råd så nå er det opp til deg selv å velge
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #4 Skrevet 7. april 2015 jeg har erfart at folk legger veldig forskjellig i dette med å være venner etter bruddet. Noen mener virkelig at de skal være venner og omgås. Andre ser på venner som ikke uvenner, noe som betyr at man ikke har omgang men være venner når man treffes og slår av en prat osv. Andre tenker nok at de vil være venner når bruddet er nytt og tanken på å slippe helt er ny og vanskelig. Når den første tiden har passert, så forandrer følelsene seg og man tenker annerledes. Noen klarer å være venner, andre synes det blir vanskelig. Noen kommer fort over et brudd, andre sliter lenge. Anonymous poster hash: 8c9c5...48e 1
Nettinettet Skrevet 7. april 2015 #5 Skrevet 7. april 2015 Hva gjør jeg med eks som insisterte på å være venner etter bruddet, men ble ganske rar etter noen uker og ikke virker som at bryr seg mer? I tillegg fant jeg han på tinder i går og han blir venn med mange nye jenter på face, noe som egentlig bare gjør vondt for meg da det bare er noen uker siden det ble slutt. Burde jeg prøve å finne ut om han virkelig vil ha meg som venn eller bare bli kvitt han? Det er desverre ikke så lett å bli kvitt han siden jeg er veldig glad i han. Vi har ikke snakket noe på to uker nå.Anonymous poster hash: 8b031...1d7 Han instiserte nok på å være venner for å gjøre det mindre sårt for deg, hvis det var han som gjorde det slutt? Det beste er å ikke legge noe mer energi i det og gå videre med livet ditt.
spektralkatt Skrevet 7. april 2015 #6 Skrevet 7. april 2015 jeg har erfart at folk legger veldig forskjellig i dette med å være venner etter bruddet. Noen mener virkelig at de skal være venner og omgås. Andre ser på venner som ikke uvenner, noe som betyr at man ikke har omgang men være venner når man treffes og slår av en prat osv. Andre tenker nok at de vil være venner når bruddet er nytt og tanken på å slippe helt er ny og vanskelig. Når den første tiden har passert, så forandrer følelsene seg og man tenker annerledes. Noen klarer å være venner, andre synes det blir vanskelig. Noen kommer fort over et brudd, andre sliter lenge. Anonymous poster hash: 8c9c5...48e jeg tror dette er riktig. også tror eg at det er lurt å ta vare på sine egne følelser. det kan være veldig vondt å skulle være "venn" med noen en har følelser for/ går gjennom kjærlighetsorg. jeg personlig tror det er best å slippe taket i forholdet og forsone seg med at det er over. om en virkelig vil være venner, og passer sammen som venner, så er det kanskje bedre å vente til det ikke gjør vondt lenger, og se om en kan bygge opp et nytt vennskap da? men når en kommer til det punktet det ikke gjør vondt, opplever en jo ofte at vennskap har blitt mindre interessant også, kanskje... så.. uansett, tror det lett blir bare krampeaktig og vondt om en skal prøve å holde fast på et slags vennskapsforhold etter et brudd.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #7 Skrevet 7. april 2015 Så dere mener at å bryte all kontakt vil være det beste? Uansett hvor vondt det måtte gjøre? Eller burde jeg vente noen uker og se om han tar noe vennskapelig initiativ? TSAnonymous poster hash: 8b031...1d7 1
Nettinettet Skrevet 7. april 2015 #8 Skrevet 7. april 2015 Så dere mener at å bryte all kontakt vil være det beste? Uansett hvor vondt det måtte gjøre? Eller burde jeg vente noen uker og se om han tar noe vennskapelig initiativ?TSAnonymous poster hash: 8b031...1d7 Jeg synes det beste er å bare ikke gjøre noe som helst. Hvorfor bryte kontakt når dere ikke har kontakt? Hva tenker du da, å slette han på Facebook f.eks? Vil ikke det være noe som du gjør bare for å få en eventuelt reaksjon fra han?Nei bare la det være.. gå videre med livet ditt og finn deg en kjæreste du har det bra med.. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #9 Skrevet 7. april 2015 Han instiserte nok på å være venner for å gjøre det mindre sårt for deg, hvis det var han som gjorde det slutt? Det beste er å ikke legge noe mer energi i det og gå videre med livet ditt. Tja mye mulig du har rett. Det var han som gjorde det slutt ja, dog angret han seg å sporte om ny sjanse dagen etter.. Selv trur jeg at han gjorde det for seg selv, vi hadde vært et fantastisk venner om det ikke hadde vært for vår forhistorie. Det merket jeg i ettertid i den perioden vi omgikk hverandre: ingen krangler og bare latter. Anonymous poster hash: b4f8a...a6e
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #10 Skrevet 8. april 2015 Tja mye mulig du har rett. Det var han som gjorde det slutt ja, dog angret han seg å sporte om ny sjanse dagen etter.. Selv trur jeg at han gjorde det for seg selv, vi hadde vært et fantastisk venner om det ikke hadde vært for vår forhistorie. Det merket jeg i ettertid i den perioden vi omgikk hverandre: ingen krangler og bare latter.Anonymous poster hash: b4f8a...a6e Anonymous poster hash: 8b031...1d7
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #11 Skrevet 8. april 2015 Det er jo litt merkelig; Hvis dere skal klare å være venner så må de gamle følelsene være borte , ellers vil det jo aldri funke. At han er på Tinder gjør han ikke mindre venn med deg? Han er ute etter å date andre men vil gjerne ha deg i livet sitt ennå som bare en venn. Klarer du ikke dette så kutter du kontakten og så kanskje en dag når du er 100% over han og alle følelsene er borte, da kan der flamske være venner. Av erfaring så funker det sjeldent å være venner etter et brudd for det er alltid en av partene som fortsatt har noe følelser igjen. Dette virker å være tilfelle for deg, så ja, No Contact er veien å gå. Si til han at du trenger mer tid på å komme deg over bruddet og at du håper at han forstår dette og at dere rett og slett ikke prater med hverandre mer på en lang stund.Anonymous poster hash: 65168...afe
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #12 Skrevet 8. april 2015 Flamske=ganske , Autokorrekt..Anonymous poster hash: 65168...afe
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #13 Skrevet 9. april 2015 Jeg ville kuttet kontakten helt. Det er vondt der og da, men du kommer deg fortere over han, enn å bli påminnet at det er sårt hver gang du ser han legger til ei ny. Da lurer du på om han dater, om han snart får seg kjæreste, osv. Sånt kan være vondt. Da er det som regel bedre å komme seg videre, så slipper du det Anonymous poster hash: 556d7...aa6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå