AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 Jeg har skrevet kontrakt og skal jobbe ut dette skole året frem til sommeren. Dessverre stritter helsa imot og det ser ut til at jeg må sykemelde meg. Er vikar der og begynte der i januar. Men fast vikariat blir drt nå for ei som skal føde. Om jeg sykemeldt meg vil jeg få penger for det? Anonymous poster hash: a02bf...bca
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #3 Skrevet 6. april 2015 Hvis du har kontrakt på en fast arbeidstidsavtale, hvis ikke så får du kun for de timene du så langt er satt opp på ev vaktlister. Anonymous poster hash: d80c2...674
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #4 Skrevet 7. april 2015 Det er kontrakt for ca litt mer enn 50% fast frem til sommeren. Spm sagt en som har godt ut i permisjon! Anonymous poster hash: a02bf...bca
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #5 Skrevet 7. april 2015 Noen jeg kan ringe å spørre?Anonymous poster hash: a02bf...bca
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #6 Skrevet 7. april 2015 Noen jeg kan ringe å spørre?Anonymous poster hash: a02bf...bca Du kan ringe NAV, det er de som administrerer sykepenger Tlf 55 55 33 33 Anonymous poster hash: 1c934...cdd
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #7 Skrevet 7. april 2015 Sykt lang ventetid nå. Skrik ut om noen vet er! Kan man ikke spørre fagforbundet? En ting til om man går på aap itilegg for en noe i det hele tatt?Anonymous poster hash: a02bf...bca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå