Gå til innhold

Tynne, rimelige bomullsgensere med v-hals?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor får jeg kjøpt tynne, rimelige bomullsgensere med v-hals, i forskjellige farger? (Med rimelige mener jeg rundt 100-lappen per stk.)

Vet at H&M pleier å selge sånne til 79,50 kr per stk, men har ikke sett dem henge i butikkene enda.

Noen som vet om andre? (Det MÅ ikke være v-hals, men helst..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er genske sikker på at disse genserene hang fremme sist jeg var på H&M. Uansett er disse genserene helt supre. Holder seg utrolig godt i vask.

Hvis de ikke har dem nå, så kommer de sikkert frem etter salget (er salget ferdig ennå?)

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg er genske sikker på at disse genserene hang fremme sist jeg var på H&M. Uansett er disse genserene helt supre. Holder seg utrolig godt i vask.

Enig i at formen på dem holder seg godt, men flekker er vanskelig å få bort på de helt lyse genserne (lys blå, hvit) og fargen på de svarte falmer litt i v-halsområdet etter ørten vask. Ikke at det gjør noe; man har jo råd til å kjøpe ny når som helst omtrent, med den prisen. :)

Så du mener å ha sett dem? Da blir det shopping på meg helt i begynnelsen av september, når jeg har fått lønn!

De er kanskje litt kjedelige, men utrolig gode.

Skrevet

Sjekk noen flere H&M-butikker, utvalget varierer en del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...