AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 Jeg koblet nettopp til laptopen i leigligheten etter jeg kom hjem fra påske. Jeg har brukt laptop og mus i hele påsken, og ca i 5 minutter siden jeg kom hjem, men plutselig virket ikke musen mer. Jeg tok den ut og inn igjen, men det virka ikke. Det lyste ikke under heller. Når jeg tar den inn i så blinker det rødt under, så kommer det opp at windows ikke kjenner enheten og at jeg må prøve igjen. Det står og at hvis det ikke hjelper må jeg bytte enhet. Jeg har prøvd i alle hull, men det virker ikke. Jeg har også forsøkt med en USB for å sjekke om det virker med andre enheter. Betyr dette at musen er gåen? Anonymous poster hash: b691b...f6b
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #2 Skrevet 6. april 2015 Har du skrudd laptopen av og på? Har du sjekket om andre USB-enheter virker? Eventuelt prøve musen i en annen PC? Anonymous poster hash: 0ae98...a12
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #3 Skrevet 6. april 2015 Jeg trodde det sto "daten vil ikke ha mus" Anonymous poster hash: 3a739...672 2
-Jiinxs- Skrevet 6. april 2015 #4 Skrevet 6. april 2015 (endret) Hvis den er litt gammel, så er den sikkert gåen. Jeg ville bare kjøpt en ny imorgen, evt kjøp en trådløs mus. Endret 6. april 2015 av -Leon-
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #5 Skrevet 6. april 2015 Hvis den er litt gammel, så er den sikkert gåen. Jeg ville bare kjøpt en ny imorgen, evt kjøp en trådløs mus. Den er litt gammel, ja. Anonymous poster hash: b691b...f6b
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #6 Skrevet 6. april 2015 Har du skrudd laptopen av og på? Har du sjekket om andre USB-enheter virker? Eventuelt prøve musen i en annen PC? Anonymous poster hash: 0ae98...a12 Har ikke en annen PC å prøve den i. Minnepennen min funket jo, så andre enheter virker. Anonymous poster hash: b691b...f6b
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #7 Skrevet 6. april 2015 Jeg trodde det sto "daten vil ikke ha mus" Anonymous poster hash: 3a739...672 Hehehe... det hadde vært rart! Anonymous poster hash: b691b...f6b
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #8 Skrevet 6. april 2015 Jeg fiksa den! :danser:Jeg ga den et dunk med fingra og så funket den igjen! Anonymous poster hash: b691b...f6b
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #9 Skrevet 6. april 2015 Jeg fiksa den! :danser:Jeg ga den et dunk med fingra og så funket den igjen! Anonymous poster hash: b691b...f6b Må ikke dunke musa! Anonymous poster hash: 5d16a...d0e
Minya Skrevet 8. april 2015 #10 Skrevet 8. april 2015 Kjøp deg en ny en så snart du har mulighet, at den har sluttet å virke for så å virke igjen når du har gitt den et dunk, indikerer at den snart tar kvelden uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå