Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 168 cm høy, og veier 66-67 kg. Veide i utgangspunktet 56, ønsket å gå ned i vekt, men endte opp med motsatt resultat..

Har nå begynt å trene, 3 ganger pr uke (styrke og kondisjon hver økt).

Har ikke vært flink med kosthold, men skal legge meg på 1400 kcal om dagen, og spise mindre/sunnere.

Har satt meg et mål om å gå ned til 60 kg til 1.juni.

Noen som har noen gode tips på veien?

Anonymous poster hash: a7bc3...377

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen andre tips enn å faktisk spise 1400 kalorier om dagen. Mange glemmer at en liten pose nøtter er fort vekk 750 kcal, at en cappuccino er ca 250 osv ... Vesentlige poster som av en eller annen grunn blir utelatt fra budsjettet siden det skjer mellom måltidene.

Ellers bør ikke det være et uoverkommelig mål. Lykke til! :)

AnonymBruker
Skrevet

Skal bruke lifesum for å ha oversikt,og loggføre alt.

Tusen takk!

Anonymous poster hash: a7bc3...377

Gjest Runforit
Skrevet

Du bør ikke legge deg på under 1500 kcal dagene du ikke trener og så plusse på dagene du trener. Går du under 1500 kcal(noe du gjør om du trener og brenner bort f.eks 3-500 kcal) så vil du tære ned på muskler like mye som fett og dermed sette ned forbrenningen din slik at du lettere vil legge på deg fett etter endt diett.

Tenk heller livsstil og spis nok og næringsrik mat kombinert med mer hverdagsaktivitet og 3 solide treningsøkter i uka. Da vil du ikke bare gå ned i cm og bli mer fit, men du vil ha større sjanse for å opprettholde en sunn og god livsstil slik at du aldri trenger å tenke på vekt igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...