Gå til innhold

Hvorfor er det bare jeg som tar intiativ til dater?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg drittlei av å ta intiativ til dater! På første date, så er ofte de jeg snakker med veldig "på", og har veldig lyst til å treffes. De kommer med forslag og foreslår tidspunkt.

Etter første date sender de gjerne en melding og forteller at de synes det var kjekt og gjerne møtes igjen. Men de foreslår ikke noe eller tidspunkt.

Så da foreslår jeg, og joda de er mer enn gjerne med på å treffes igjen. Vi treffes. Har det gøy. Men de tar aldri intiativ til de neste datene. Det virker som de vil møtes, men det er vist sabla vanskelig ta intiativ! Men dersom jeg spør, joda da vil de.

Men jeg blir så usikker av det. Jeg trenger en som tar intiativ, for da vet jeg at de også vil innerst inne! Jeg tenker jo at det å ta initativ er noe vi veksler litt på.

Men noen ganger så tror jeg at gutter rett og slett ikke tenker over det. Og jeg synes jo det er dumt å avslutte datingen bare pga. det. Men finnes det en måte å hinte/si til de at jeg synes de bør ta litt intiativ? Jeg vil jo ikke virke frekk, men samtidig så må de jo kanskje få beskjed hvis de ikke skjønner det selv.

Anonymous poster hash: 062bf...d6b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje de fant ut at du ikke var dama.. eller har truffet noen nye.. Vi alle opplever det. :/

Anonymous poster hash: 78f2b...f4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...