Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappa har en hytte ved sjøen, som noen brøt seg inn i og forsynte seg av uerstattelige ting, for 7 år tilbake, der første årene etter innbruddet var vi der og sjekket!

Så for 4 år tilbake ble faren min alvorlig syk (hjerteinfarkt x 2) Etter han kom seg mistet han interessen for hytten . NÅ står hytten bare der, vi får ikke snakke om den til han.

Men for noen uker siden drømte jeg om at jeg var på hytten, og nå føler jeg en meget stor bekymring ovenfor hytten og føler at jeg må ut og se der snart. Men faren min er en stabukk og nekter å høre på meg!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå forstår jeg ikke helt problemet her. Er det ikke bare å dra ut å sjekke da om du bekymrer deg? Om faren din ikke vil det så trenger han jo ikke vite noe?

Anonymous poster hash: 5078d...a14
  • Liker 5
Skrevet

Dra da vel? Du kan jo bare se inn vinduet

• Liker 2
Skrevet

Saken er at mannen min ikke har lyst til å kjøre dit med bilen vår! og det er langt ute på landet, + at faren min har nøkkelene! og vinduene er sperret med solide skodder som kun kan åpnes innenfra (de ble forsterket ette inbruddet)

AnonymBruker
Skrevet

Kopier nøklene mens han sover :ninja:

Anonymous poster hash: 07719...097
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Saken er at mannen min ikke har lyst til å kjøre dit med bilen vår! og det er langt ute på landet, + at faren min har nøkkelene! og vinduene er sperret med solide skodder som kun kan åpnes innenfra (de ble forsterket ette inbruddet)

Nå vet jeg ikke åssen bil dere har men om det er fordi den er skrøpelig eller noe, så kanskje du kan låne deg en bil av noen? Og om det har vært nytt innbrudd så vises det nå fra utsiden så gjør ikke noe om vinduene er boltet. Synes uansett faren din høres litt vrang ut, men så kjenner ikke jeg hele historien her heller da.

Anonymous poster hash: 5078d...a14

• Liker 1
Skrevet

Vi har en el bil, med 10 mil batterikapasitet og hytten er ca 7 mil unna der vi bor! og det er ikke rett ladestasjon for vår bil på bensinstasjonen 1 mil fra hytten!

Skrevet (endret)

Prøv å få han til å åpne seg om hvorfor han ikke vil at dere skal låne hytta.

Endret av Evilposelos
AnonymBruker
Skrevet

Vi har en el bil, med 10 mil batterikapasitet og hytten er ca 7 mil unna der vi bor! og det er ikke rett ladestasjon for vår bil på bensinstasjonen 1 mil fra hytten!

Lån en bil da vel.

Anonymous poster hash: 07719...097

Skrevet

Prøv å få han til å åpne seg om hvorfor han ikke vil at dere skal låne hytta.

Har prøvd på det og da ba han meg holde kjeft og passe mine egne saker! Mamma mener at han er lei fordi mange av de fine uerstattelige tingene der ble knabbet!

AnonymBruker
Skrevet

Ok, først må du legge fra deg tanken om at noe har skjedd på grunn av en drøm. Det er forståelig at du ønsker å se til hytten, men du må slutte å tro at det har skjedd noe fordi du har drømt noe - du er ikke sanndrømt.

Er det kun din far som eier hytten? Om han er gift er den vel din mor sin også?

Du må få snakket ordentlig med ham, det er jo ikke bra at den står og forfaller, noen bør sjekke til den og ta seg av vedlikehold. Selv om hytten er hans så er det jo noe du og eventuelle søsken vil arve, og dere bør få lov til å passe på at det vedlikeholdes..?

Jeg ville ikke hatt dårlig samvittighet for å låne en bil og kjørt ut dit for å se, men det er jo bedre om du får snakket med ham så dere kan få nøkkel og du kan gå inn og dere kan fikse opp i ting som må fikses. At du har drømt at det har skjedd noe ville jeg ikke nevnt for ham i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 1aeae...85b
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Da har jeg snakket med broren min og hans dame. De var helt enig med meg, og dermed drar jeg og bror min ut på hytten neste helg da foreldrene våre drar på langweekend til utlandet:) Må undersøke og låne nøkkel mens jeg har sjangsen. fordi jeg får ikke ro i hodet før jeg har undersøkt!

Endelig blir det sjangse til å hente min lilla koffert og sylvanian families samlingen min fra 80 og 90 tallet:)! Tar de hjem , ungene mine er store nok til å leke med det som er i lilla koffert:)

Ps mamma er møkk lei og har mest lyst til å selge hele hytten!

Endret av Anciol
Gjest Keikolina
Skrevet

Spennende, hold oss oppdater Nicola :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...