AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 Hei! Jeg sitter her og er lei meg over noe jeg ikke trodde skulle bli en big deal for meg. Jeg har en kompis som jeg har kjent i over 3 år nå. Vi har alltid hatt et spesielt forhold. Vi har vært mer enn venner og egentlig oppført oss som kjærester som ikke har sex eller kysser - bortsett fra litt klining i fylla. Har fått spørsmål i 2 år om hvordan det går med oss og fra folk jeg nesten ikke kjenner som er sikre på at vi er sammen. Jeg har for det meste sett på han som en veldig god venn, men for noen uker siden kysset han meg plutselig i edru tilstand etter vi hadde hatt en litt "dypere" samtale enn vanlig.. Jeg ble veldig satt ut og reagerte med å si at jeg syns det var merkelig. Selv om jeg ikke visste om jeg likte han som noe mer enn en venn, var dette i virkeligheten noe jeg hadde ventet veldig lenge på at skulle skje, men han tok aldri initiativet. Endelig gjorde han det. Etter dette ble følelsene mine forsterket og jeg begynte å oppføre meg litt som om han var "min". Når andre jenter prøver seg på han blir jeg sinna og hvis han flørter litt tilbake blir jeg sjalu. Sa til han at meg og han egentlig avviste sykt mange folk og da sa han "ja, vi to burde bare bli sammen". Etter jeg ble «keen» har jeg mest sannsynlig forandret meg litt og oppført meg litt merkelig når jeg var med han (mest fordi jeg plutselig var redd for at han ikke skulle like meg lenger) Dette var noe han merket og sa til meg at han syns jeg hadde blitt veldig forandret og stille i det siste. Etter dette har jeg ikke snakket med han på 3 dager, noe som er veldig uvanlig til å være oss. Han har til og med slettet et bilde han la ut av oss for ikke så lenge siden. Eller han har skjult det slik at jeg kan se det, men ingen andre av vennene hans. Er litt redd for at han skal ditche meg fremfor alle de andre jente som prøver seg på han. Har plutselig blitt helt sinnsykt mange i det siste. Pleier ikke være sånn. Føler plutselig jeg må fighte om han Noen som skjønner hvor dette fører hen? Anonymous poster hash: 9586d...a24
alvestøv Skrevet 6. april 2015 #2 Skrevet 6. april 2015 Kan du ikke snakke med han om dette, og samtidig poengtere at grunnen til at han opplever deg som "annerledes" er nettopp fordi du er usikker på han og er redd for å miste han? Ærlighet varer lengst, og du vil mest sannsynlig få det bedre selv også når dere får oppklart disse tingene istede for å gå å uroe deg Det er faktisk det værste som finns, og vi jenter er visst virkelig fæle på det. 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #3 Skrevet 6. april 2015 Dette er litt likt min historie. bare at han har ikke kysset meg eller flørte rundt med mange andre jeg har og ventet lenge på å få sterkere følelser for han. Noe som gikk i oppfyllelse for et år siden, og nå synes jeg det er vanskelig å forholde meg til ham. vi treffes på begges initiativ, men likevel, før kunne jeg ta kontakt med ham uten å grue meg, men nå gruer jeg meg nesten hele tiden.. Anonymous poster hash: 67804...c23
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #4 Skrevet 6. april 2015 Ikke kast bort mer tid nå. Dere vil det samme begge to, men er vel antagelig like usikre også. Kjør på. Ikke kast bort en så god sjangs til å få en flott mann. Anonymous poster hash: 884a9...eb6 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #5 Skrevet 7. april 2015 Det er vel standarden med at du egentlig ikke er forelsket, men du vil ha han når du ser at andre kvinner vil ha han. Tviler på at et forhold vil vareAnonymous poster hash: 20863...b56
Nettinettet Skrevet 7. april 2015 #6 Skrevet 7. april 2015 Send han melding om dere kan treffes og så forteller du han hva du føler og tenker. Hvis ikke blir det bare masse drama og styr. Det er jo tydelig at han også liker deg og det er jo du som har forandret deg og det fortjener han en forklaring på.
CupOfTea Skrevet 7. april 2015 #7 Skrevet 7. april 2015 Kjenner meg litt igjen i en situasjon fra noen år tilbake. Snakk med ham! Fortell ham at du er glad i ham og bryr deg om han som en venn. Fortell ham at du er keen. Det er lov å gi litt av seg selv My story foregikk noen år tilbake. Vi "datet" uten av vi klinte/hadde sex men spenningen var der alltid. litt klinings på fest i blant skjedde. Dette pågikk frem og tilbake i et par år. Begge sendte signaler om å ville mer, men det ble aldri tatt seriøst. Tross skamflørting. Vi kuttet kontakten i et 2-3år før vi plutselig tok opp igjen kontakten. Vennskapet var som alltid (selv om vi begge var i seriøse forhold). Jeg fortalte ham at jeg hadde vært så forelsket i ham den gang i tiden, og han svarte med: "Men for helvete da! Du skulle la meg få et hint, jeg var så keen på deg, men du virket ikke interessert! - er lov å gi litt av deg sjæl vet du!" Min lærepenge. - vi er fremdeles gode venner den dag i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå