Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest grublende
Skrevet

Hei.

Jeg har en venn. Han er en såkalt "could have been.."

Greia er at vi har kontakt av og til,med jevne mellomrom.

Vi har tusket sammen før...for 3 år siden...

Når han melder meg så er det ofte at han gir meg komplimenter for det seksuelle.

Jeg gjør ikke det til han..men så her om dagen sa jeg i fra. At det var drepende kjedelig og høre det bestandig han tok kontakt. At om han skulle gi komplimenter så kunne han finne på noe annet eller la vær. Syns det er så tåpelig.

Vel,vennen min ble utrulig sur.

Jeg tenker at takler han ikke det da må han jo være litt...ja... hmmm.

Var dette dumt av meg? Å si ifra sånn...

Har ikke hørt noe fra han etter det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå, det avhenger vel helt av måten du sa det på. Var tonen noe i nærheten av tonen i innlegget ditt er det kanskje forståelig at han ble sur. Savner du kontkten får du sende en sms selv!

Skrevet

Har ikke hørt noe fra han etter det..

Rart.. :roll:

Gjest grublende
Skrevet

...har ikke jeg rett til å si i fra når jeg synes noen går over streken? merkelig... Synes ikke d er moro og få sex meldinger i tide og utide...

Skrevet

Så komplimanger er sexmeldinger nå plutselig?

Gjest grublende
Skrevet

Gurk!

Han tar kontakt en til to ganger i året. Han sier alltid..."du er en god sexpartner...du er god i senga..." "Jeg har lyst på sex med deg"...

bla bla bla....

Sånn er det. Er ikke det komplimenter så vet ikke jeg. For vi har kun hatt sex 3 ganger på 6 år!!

Siden han da tar kpontakt jevnlig så har jeg da forstått at noe var det jo han likte.

Jeg synes det er litt stupid..Men kanskje det er meg det er noe galt med...Kanskje alle andre er sånn.

Skrevet
Jeg synes det er litt stupid..Men kanskje det er meg det er noe galt med...Kanskje alle andre er sånn.

Neida, jeg tror ikke alle er sånn.

Men det kan vel virke som det er sex han vil ha med deg, og når du har sagt at du ikke vil ha sex med han, eller du har iallfall sagt at han ikke bør fortelle deg at det er det han vil så kan det jo hende at han ikke lenger syns han har noen grunn til å ta kontakt med deg. (det ble en lang setning gitt)

Skrevet

Kanskje litt rart å bare få sms om det seksuelle..'

Men kanskje han er forelska og ikke klarer å uttrykke følelsene sine.. så blir det lettere for han å melde deg ang. sex osv...

Vet ikke, men tror kanskje det.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Hvis disse meldingene var eneste kontakten dere hadde og de irriterte deg, hvilken rolle spiller det da om han er sur så lenge du slipper å motta flere meldinger?

Eller forventet du at han plutselig skulle begynne å sende meldinger av en helt annen karakter?

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg lurer på hvorfor du sa i fra først etter 3 år. Ikke noe rart han ble sur, vel.

Gjest Grublende
Skrevet

Green Sky;

Fordi vi ikke har kontakt ofte. Jeg liker jo mannen,og ser ham kjempesjelden. Vi meldes og ringes av og til. F.ex nå da han meldte meg,så hadde jeg ikke hørt fra ham siden Mai i fjor. Da kan jeg tåle det...men ble bare så lei av akkurat det.

Han har sagt en gang for lenge siden at ikke er kun ute etter sex m/meg... Bare til opplysning.

-Da forvirrer han meg da...

-Også må jeg si at han svarte jo da jeg sa i fra. Da sa han at han ikke skulle gi meg komplimenter mer...Jeg sa at han godt kunne gjøre det,men av en annen type.

Huff...vet ikke jeg...

Skrevet
...har ikke jeg rett til å si i fra når jeg synes noen går over streken? merkelig... Synes ikke d er moro og få sex meldinger i tide og utide...

Selvsagt har du rett til å si ifra om det, man da må du jo også være forberedt på at han faktisk hører på deg...

Sannsynligvis var det bare sex han var interessert i, og da han endelig fikk beskjed i klartekst så er det jo ikke noen vits for han å holde kontaken lenger heller. Gutter er nokså praktiske sånn.

Skrevet

Det er alltid godt å få positive tilbakemeldinger. Det kan være morsomt at noen forteller deg hvor deilig du er en stund, men det er lov å bli lei.

Synes ikke det var verken slemt eller merkelig at du ikke ønsket kun å høre hvor deilig du er i senga ol. Og for å få noen andre tilbakemeldinger/samtaler med han, måtte du jo si det til han!

Dersom han ikke tålte å høre det, da var han vel kanskje ikke all verden å samle på heller!?

For også han vet (skulle man i allefall tro) at man trenger å høre andre ting fra venner enn hvor mye de har lyst til å gå til sengs med deg!!

Skrevet

Du sier han er en venn, men du hører bare fra ham en til to ganger i året? Og når han tar kontakt etter et helt års taushet, så er det for å si at du er bra i senga? Kan ikke skjønne at det er store tapet for deg om han ikke kontaktet deg igjen?

Skrevet
Så komplimanger er sexmeldinger nå plutselig?

Når han melder meg så er det ofte at han gir meg komplimenter for det seksuelle.
Gjest Grublende
Skrevet

Heisann..

Vi er venner ja.Vi har en litt innviklet forhistorie som jeg ikke orker å komme innpå her. Av forskjellige grunner så har vi måtte minske kontakten. Men venner er venner uansett hvor ofte el. ei man hører fra de. Jeg bryr meg jo alltid om de.

Men jeg har tenkt at hvis han ikke tålte å høre det,da kan det nå bare være.

Jeg har også tenkt tilbake og tidligere om jeg fornærmet han så tok det kjempelang tid før han ble blid igjen!!

Jeg måtte jobbe hardt for å få smilet tilbake. :)

Så jeg får se hva som skjer,men takk for gode råd. Godt at noen var litt enig da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...