AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 Hei dere! Når dere bestiller foundation på nett, hvordan vet dere da hvilken farge som passer? Har aldri turt å bestilt på nett selv om det er der de beste merkene er, da jeg er redd for en farge som ikke passer i det heletatt. Anonymous poster hash: 917a7...0ce
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #3 Skrevet 7. april 2015 Jeg tok rett og slett en sjanse første gangen, jeg. Leste om fargene, så litt hvilken farge andre brukte, og så tok jeg den jeg trodde ville passe best. Anonymous poster hash: 9f47d...67f
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #4 Skrevet 7. april 2015 Jeg pleier å Google foundation + farge og se på bilder, og ser om det er lik hudtone som meg Anonymous poster hash: 87e7e...d77
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #5 Skrevet 9. april 2015 Det er vanskelig å handle på nettet når man skal kjøpe en foundation for første gang, men jeg bruker å google "swatches", f.eks. "Illamasqua Skin Base foundation swatches". Du kan også ta en titt på denne siden. Anonymous poster hash: f111a...859
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå