AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 Jeg er fra Stavanger og i går var jeg inne på facebook. Fant ut at jeg har en kontakt på facebook som jeg ikke kan huske å ha lagt til, men det er en kjekk mann. Skulle gjerne blitt kjent med han, selv om det virker litt desperat. Har dere noen tips til hva jeg kan si for at han kanskje vil møte meg? Anonymous poster hash: 894b5...c65
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #2 Skrevet 6. april 2015 Kudos for at du var inne på facebook i går, selv om du er fra Stavanger! Kjenner du denne personen? Er det ikke bare å starte en chat og spørre "hvordan kjenner jeg deg" hvis han ikke er noen du umiddelbart husker igjen. Vips. Isen er brutt. Anonymous poster hash: cfa09...f10
Ninni3 Skrevet 6. april 2015 #3 Skrevet 6. april 2015 Kudos for at du var inne på facebook i går, selv om du er fra Stavanger! Kjenner du denne personen? Er det ikke bare å starte en chat og spørre "hvordan kjenner jeg deg" hvis han ikke er noen du umiddelbart husker igjen. Vips. Isen er brutt. Anonymous poster hash: cfa09...f10 hehe ser at det så litt rart ut hhaha... Men hvordan går man fra å snakke med noen til å faktisk møtes?
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #4 Skrevet 6. april 2015 Klarer du ikke å legge sammen to og to ved å snoke litt på profilen hans? Se hvem dere har som felkes venner, hvilke skoler han har gått osv?Anonymous poster hash: a4eae...8e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå