AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 Jeg og min samboer prøver på førstemann Jeg hadde mensen 24. mars. Jeg har normal syklus på 28 dager og neste mens er 20. april. Jeg har el-slim nå. Sex den 28.mars, 31. mars og 2.april. Blir ikke mer denne uken da samboer dro ut på jobb i dag. Er det noen mulighet for at jeg kan bli gravid? Jeg vet dere ikke er synsk, men om vi ser på de vitenskaplige fakta ang sæd og overlevelse osv... Takk veldig for svar Anonymous poster hash: cbbbd...0dd
Gjest Gjest_Idja Skrevet 6. april 2015 #2 Skrevet 6. april 2015 Ikke så veldig stor sannsynlighet, men heller ikke umulig. Det normale er vel at sædceller lever i to dager, men de KAN også greie seg i fem...
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 6. april 2015 #3 Skrevet 6. april 2015 (endret) Eg har lese at sæd kan overleve i 5 døgn, men ser og at det er ulike oppfatninga av akkurat det spørsmålet. Lukke til! Endret 6. april 2015 av Stjerner og planeter
Frøkenanonym Skrevet 6. april 2015 #4 Skrevet 6. april 2015 Med mindre dere er superfertile, ville jeg ikke har regnet denne måneden som et prøveforsøk Hilsen ei som selv har opplevd at begge er reisende i jobben.
Gjest Wei Wei Skrevet 7. april 2015 #5 Skrevet 7. april 2015 Jeg ville ikke satset så mye på at det gikk denne gangen. Sjansen for å blir gravid når man treffer EL nøyaktig er bare 30%. Men så mye i forveien gir mye mindre sjanser.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #6 Skrevet 7. april 2015 Jeg har blitt gravid på slike odds, så umulig er det ikke Men jeg ville ikke hatt for høye forhåpninger, men heller tatt det som en positiv overraskelse hvis det klaffet. Anonymous poster hash: cb7a7...293
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #7 Skrevet 7. april 2015 Med mindre dere er superfertile, ville jeg ikke har regnet denne måneden som et prøveforsøk Hilsen ei som selv har opplevd at begge er reisende i jobben. Det er jo en prøveperiode selv om det ikke klaffer. Anonymous poster hash: cbbbd...0dd
Frøkenanonym Skrevet 7. april 2015 #8 Skrevet 7. april 2015 Det er jo en prøveperiode selv om det ikke klaffer. Anonymous poster hash: cbbbd...0dd Sier bare at jeg ikke ville kalt det det er min mening. Jeg kunne sagt at vi hadde 6 pper, men vi ble gravide på pp2 egentlig. Rett og slett fordi en ikke er hjemme de fertile dagene, og det blir feil å si vi prøvde et halvt år når vi egentlig ble kjapt gravide(halvt år er kjapt det også da).
Gjest Gjest_Idja Skrevet 7. april 2015 #9 Skrevet 7. april 2015 Sier bare at jeg ikke ville kalt det det er min mening. Jeg kunne sagt at vi hadde 6 pper, men vi ble gravide på pp2 egentlig. Rett og slett fordi en ikke er hjemme de fertile dagene, og det blir feil å si vi prøvde et halvt år når vi egentlig ble kjapt gravide(halvt år er kjapt det også da). Samme tenker jeg. En prøveperiode er en periode man faktisk prøver. Men er jo ingen fasit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå