Gå til innhold

Hvilken stilling er best for menn?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Inspirert av tråden "hvilken stilling er best for damer" spør jeg: Hvilken stilling er best for menn?

Og jadajada jeg vet at det er individuelt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes selv det er best når hun sitter oppå eller å ta henne bakfra....

Skrevet

Utfra det jeg er mest vandt til så er det stillinger hvor mannen har kontroll som er tingen. Bakfra var i hvertfall favoritten til x'n. (kranglet ikke på det jeg :ler:)

Skrevet

Rent visuelt opphissende så vil jeg si doggy eller at dama rir, men hvilken stilling som man kommer best til/ føler mest....tja si det......liker stillinger der det blir mye kroppskontakt.

Skrevet

Tror det blir veldig individuelt.

På lik linje med oss jenter har de vel svært forskjellig mening om hva/hvordan det er best.

De jeg har vært sammen med har i allefall forskjellige favoritter!!

Gjest Anonymous
Skrevet
Og jadajada jeg vet at det er individuelt.

I rest my (nut)case

Gjest Anonymous
Skrevet

Morsomt at tre av de seks(syv nå) svarene som har kommet inn hittil, så er det tre kvinner - som svarer på hvilken stilling som er best for menn

Veldig bra.....

Gjest Møkka lei enkelte her inn
Skrevet

Det er en generell oppfaning jeg har av en del av damene her inne også. De skriver bare for å skrive. Mange ganger totalt innholdsløse svar, f.eks. innlegg med bare smileys eller "nei, jeg driver ikke med det du spør om". Skulle tro de ikke hadde et liv utenom.

Gjest Lizbet ii
Skrevet

Skriver du som heller ikke svarer på tråden....

Og ingen av de tre sa vel hva menn synest var best? Men at de trodde det var individuelt, eller at x'en hadde likt den typen best.

Det er noe som heter å kaste stein i glasshus....

Skrevet

Min kjære gir uttrykk for at han liker når jeg rir han. For da har han hendene frie til å kjærteine brystene mine og klitoris.

Men han liker også at jeg ligger på rygg med beina høyt opp mot hodet, og at han er sakte i sine bevegelser...

Men så er det jo ikke noe i veien med den herlige stillingen der jeg står på alle fire, og han trenger inn i meg bakfra... Men da har han en tendens til å komme for langt inn i meg, så dette er ikke helt min favoritt. Den gjør litt vondt.. :o

Skrevet

Kjæresten liker det best når han sitter med oppreist rygg og jeg sitter oppå han og rir han. ellers så liker han misjonæren, gjerne med beina mine opp.

Skrevet

På topp med ryggen mot så jeg kan se.... 8)

Misjonær funker også veldig bra faktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...