Gjest Anonymous Skrevet 20. august 2004 #1 Skrevet 20. august 2004 Inspirert av tråden "hvilken stilling er best for damer" spør jeg: Hvilken stilling er best for menn? Og jadajada jeg vet at det er individuelt.
kjellebassen Skrevet 20. august 2004 #2 Skrevet 20. august 2004 Synes selv det er best når hun sitter oppå eller å ta henne bakfra....
KalloRilla Skrevet 21. august 2004 #3 Skrevet 21. august 2004 Utfra det jeg er mest vandt til så er det stillinger hvor mannen har kontroll som er tingen. Bakfra var i hvertfall favoritten til x'n. (kranglet ikke på det jeg )
Thyratron Skrevet 22. august 2004 #5 Skrevet 22. august 2004 Rent visuelt opphissende så vil jeg si doggy eller at dama rir, men hvilken stilling som man kommer best til/ føler mest....tja si det......liker stillinger der det blir mye kroppskontakt.
Mossa Skrevet 22. august 2004 #6 Skrevet 22. august 2004 Tror det blir veldig individuelt. På lik linje med oss jenter har de vel svært forskjellig mening om hva/hvordan det er best. De jeg har vært sammen med har i allefall forskjellige favoritter!!
Gjest Anonymous Skrevet 23. august 2004 #7 Skrevet 23. august 2004 Og jadajada jeg vet at det er individuelt. I rest my (nut)case
Gjest Anonymous Skrevet 24. august 2004 #8 Skrevet 24. august 2004 Morsomt at tre av de seks(syv nå) svarene som har kommet inn hittil, så er det tre kvinner - som svarer på hvilken stilling som er best for menn Veldig bra.....
Gjest Møkka lei enkelte her inn Skrevet 24. august 2004 #9 Skrevet 24. august 2004 Det er en generell oppfaning jeg har av en del av damene her inne også. De skriver bare for å skrive. Mange ganger totalt innholdsløse svar, f.eks. innlegg med bare smileys eller "nei, jeg driver ikke med det du spør om". Skulle tro de ikke hadde et liv utenom.
Gjest Lizbet ii Skrevet 24. august 2004 #10 Skrevet 24. august 2004 Skriver du som heller ikke svarer på tråden.... Og ingen av de tre sa vel hva menn synest var best? Men at de trodde det var individuelt, eller at x'en hadde likt den typen best. Det er noe som heter å kaste stein i glasshus....
Smiley Skrevet 24. august 2004 #11 Skrevet 24. august 2004 Min kjære gir uttrykk for at han liker når jeg rir han. For da har han hendene frie til å kjærteine brystene mine og klitoris. Men han liker også at jeg ligger på rygg med beina høyt opp mot hodet, og at han er sakte i sine bevegelser... Men så er det jo ikke noe i veien med den herlige stillingen der jeg står på alle fire, og han trenger inn i meg bakfra... Men da har han en tendens til å komme for langt inn i meg, så dette er ikke helt min favoritt. Den gjør litt vondt.. :o
Gjest 1111 Skrevet 24. august 2004 #12 Skrevet 24. august 2004 Kjæresten liker det best når han sitter med oppreist rygg og jeg sitter oppå han og rir han. ellers så liker han misjonæren, gjerne med beina mine opp.
Absttrakt Skrevet 24. august 2004 #13 Skrevet 24. august 2004 På topp med ryggen mot så jeg kan se.... 8) Misjonær funker også veldig bra faktisk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå