AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 Hvor er det bra å bo i Askerområdet? Krav: * trygt å vokse opp for barn * bra skoler der majoriteten er norskspråklige * ikke for snobbete * ikke sosialklienter og andre "jallafolk" * lett å komme seg til Oslo med kollektivtrafikk (helst nærme toget altså) Anonymous poster hash: 777b7...781
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #2 Skrevet 6. april 2015 Billingstad og Hvalstad. Begge stedene har togstasjon et eller annet sted. Anonymous poster hash: 81648...a50
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #3 Skrevet 6. april 2015 Sosialklienter og "jallafolk" (!) finnes overalt, da de gjerne blir spredt. Men styr unna blokkene på Borgen. Feks Vettre og Hvalstad er hyggelig.Anonymous poster hash: 2ddcd...74a
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #4 Skrevet 6. april 2015 Risenga/bleiker området er veldig trivelig. Anbefales på det sterkeste=) Anonymous poster hash: d21b3...a28
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #5 Skrevet 6. april 2015 Heggedal! Kommer til å utbygges mye og bli veldig mye verdt om noen år, kjøp mens dere har sjangsen Anonymous poster hash: 1b780...c2c
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #6 Skrevet 6. april 2015 Heggedal! Kommer til å utbygges mye og bli veldig mye verdt om noen år, kjøp mens dere har sjangsen Anonymous poster hash: 1b780...c2c Synes jeg har lest at Heggedal har/har hatt et litt dårlig rykte? Men det er kanskje litt utdatert? Anonymous poster hash: 777b7...781
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #7 Skrevet 6. april 2015 Sosialklienter og "jallafolk" (!) finnes overalt, da de gjerne blir spredt. Men styr unna blokkene på Borgen. Feks Vettre og Hvalstad er hyggelig.Anonymous poster hash: 2ddcd...74a Litt politisk ukorrekt å kalle det jallafolk, og med fare for i virke rasistisk, så vil jeg ikke bo midt i Groruddalen liksom. Det er selvsagt bra med kulturelt mangfold, men jeg vil ikke at mine framtidige barn skal gå på en skole der kvaliteten ødelegges fordi halve klassen trenger ekstraopplæring i norsk. Anonymous poster hash: 777b7...781
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #8 Skrevet 8. april 2015 Drengsrud!Anonymous poster hash: 1b5d4...169
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå