Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal begynne IVF om noen dager, noen som har blitt gravide ved første fryseforsøk ?

Anonymous poster hash: 6735f...c7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble gravid med første fryste blasocyst,er i uke 11 denne uka.👏 trudde aldri det skulle skje når ferskforsøket ikke gikk så bra. Lykke til👍

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble gravid med første fryste blasocyst,er i uke 11 denne uka. trudde aldri det skulle skje når ferskforsøket ikke gikk så bra. Lykke til

Så deiligt å høre noe positivt skal i gang om noen dager, gruer meg veldig. Er så redd for å bli skuffet

Anonymous poster hash: 6735f...c7d

Skrevet (endret)

Selv om det er utrolig vanskelig,så prøv å justere ned forventningene.jeg gjorde det,og tenkte at sjansen for at det kunne gå bra på fryst forsøk var liten,derfor senket jeg skuldrene.vi skal gifte oss til sommeren,så tenkte at skjer det ikke, har vi flere på frys og jeg ville ikke være kjukk på bryllupsdagen.nå skjedde ikke det,men jeg klager ikke 😉 jeg slappet mer av når vi begynte på ivf.tenkte at nå var det sykehuset som gjorde "jobben".jeg trengte ikke ha pliktsex og følge syklusen hver måned,som for min del var ekstremt stressende.

Endret av Tingelling
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble gravid på mitt første fryseforsøk i juni 2010 og har en frisk og rask fireåring som venter på å bli storebror i begynnelsen av juli i år til fryseforsøk nummer to som ligger og slår kollbøtte i magen min nå. :-)

Anonymous poster hash: a282a...4c5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble gravid på mitt første fryseforsøk i juni 2010 og har en frisk og rask fireåring som venter på å bli storebror i begynnelsen av juli i år til fryseforsøk nummer to som ligger og slår kollbøtte i magen min nå. :-)

Anonymous poster hash: a282a...4c5

Så heldig du er! Vi var på fryseforsøk 5 før jeg ble gravid, men mistet allerede i uke 6. Så nå må vi stå over en mnd før vi fortsetter med fryserforsøk 6. Vi ble også gravid på første ferskforsøk men mistet uke 14, så nå tenker jeg at alle gode ting er 3. Neste gang det sitter så sitter det!

Anonymous poster hash: fc567...a78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...