Gå til innhold

Snop

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor ofte spiser du snop som gravid? Jeg spiser minst 10 smågodt ting til dagen, spiser lite ellers da jeg er svært kvalm (vingummi hjelper). Det er vel ikke særlig bra for baby med for mye sukker?

Anonymous poster hash: ad63c...7ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Begrenser det til helgene, men spiser lite da også. Har egentlig ikke så veldig lyst på søtt i dette svangerskapet, så da går det greit å begrense seg.

I mine to tidligere graviditeter har jeg vel hatt noe høyere inntak, men har prøvd å begrense det da også. Men hadde spesielt dilla på Troika i en periode i svangerskap nr 2, så da ble det nok litt hver dag så lenge dillaen varte.

Anonymous poster hash: 8ca65...da6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste lite snop frem til permisjonen startet, da ble det sjokolade hver dag. Kjedet meg litt, og kunne "smugspise" uforstyrret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spiste en del. Var mye kvalm og da var syrlig smågodt det eneste som fristet. Etter hvert fikk jeg masse halsbrann, da gikk det mye i vaniljeis og loveharts ;)

Anonymous poster hash: 6df93...3b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser ikke mer godteri enn vanlig. Spiser mye epler og druer.

Hvis man har halsbrann, funker flytende Gaviscon som bare det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiser snop hver dag. Vet at det ikke er bra med for mye men klarer rett og slett ikke å holde meg unna. Så lenge jeg spiser sunt ellers, trener og ikke har gått opp noe særlig tror jeg ikke det er skadelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Spiste bittelitt på kino i påsken. Utover det spiser jeg aldri smågodt, gravid eller ei. Holder meg til skikkelig mat og frukt i hverdagene og litt mørk sjokolade/hjemmebakst i helgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spiser når jeg føler for det, vil ikke ha en undervektig baby heller, som er in i disse dager. Så er ikke manisk når det gjelder godteri.

Anonymous poster hash: 91a35...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Spiser når jeg føler for det, vil ikke ha en undervektig baby heller, som er in i disse dager. Så er ikke manisk når det gjelder godteri.

Tror det er bedre alternativer enn smågodt om frykten er en undervektig baby. Er en grunn til at ordet *sukkerbaby* har dukket opp de siste årene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror det er bedre alternativer enn smågodt om frykten er en undervektig baby. Er en grunn til at ordet *sukkerbaby* har dukket opp de siste årene.

Da blir den velfødde som forrigmann, han veide 3860.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ELuna

Spiser hvis jeg har lyst på, men det er ikke så ofte. Spiser lite til vanlig også, har ikke blitt noe mer nå. Spiser mye frukt da, synes det er bedre enn godteri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser ikke så mye godteri da det ikke frister såå mye lengre. Det som for øvrig går igjen her er saftis. NAM! Kaldt og godt ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...