Gå til innhold

Kjære deg i 2XU-tights...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har det jo alltid vært. Men de er kanskje flinkere til å ikke gå med rompa bar.

Anonymous poster hash: 84fb7...582

Videoannonse
Annonse
Gjest Coolaid
Skrevet

Folkens !

Bryr meg ikke så veldig om dere viser "for mye" i treningstights på trening men kutt ut å gå med det når dere ikke trener.

Det ser kjempestygt ut når dere vandrer rundt i 2xu eller andre tights på shopping, på skolen, på jobb !!!!???, eller på på date med kjæresten. Det gjør det ikke bedre at dere mixer med "vanlige" klær, vesker og sko.

Kun på trening, til nøden til og fra....

Gjest Coolaid
Skrevet

Og nå begynner det å bli vanlig å se "menn" i disse og....

Er problemet menn i tights eller menn i 2xu tights ? Eller begge deler ?

Jeg bruker nike dryfit eller hva de nå heter... tror ikke de er noe særlig gjennomsiktig.

Skrevet

Gjør dem oppmerksom på at rævhøllet synes når du går forbi, problemet løst. :fnise:

• Liker 4
Gjest Gjest_Idja
Skrevet

Er det derfor en del menn går med shorts over tightsen??? Det ser enda mer teit ut enn gjennomsiktig bukse da, men...

• Liker 4
Skrevet

Uff. De fleste burde da ha fått med seg at endel tights blir gjennomsiktige, særlig 2xu-tightsen. Da burde det være logisk å ha en sort hipster eller bokser under tightsen... (eller kjøpe ikke-gjennomsiktig tights, takk Nike, ilu.)

Løse klær synes jeg er en uting når jeg trener. Blir mye varmere, for det er vanskelig å finne klær som er løse og som er ment til trening, særlig inne (transportere svette bort fra huden og hjelpe til med å regulere kroppstemperatur). Trente før i vanlig joggebukse, men er mye lettere å ta knebøy i en tights som holder seg på plass uansett bevegelser. Joggebuksa sklei både og ned, krøller/rynker/klumper seg rundt kneet og midjen i diverse øvelser, og hekter seg av og til fast i apparater og benker. Nei takk.

• Liker 2
Gjest Castielz
Skrevet

Er problemet menn i tights eller menn i 2xu tights ? Eller begge deler ?

Jeg bruker nike dryfit eller hva de nå heter... tror ikke de er noe særlig gjennomsiktig.

Jeg anser det som ugreit at menn bruker det, viser jo hele fronten med både pilk og pakk i god klem til alle med øyne.

Samtidig synes jeg ikke manneræv er noe særlig heller.

Skrevet

Bruker ikke folk undertøy???

overraskende mange gjør ikke det altså... Litt merkelig det der... De er jo supergjennomsiktige...

Gjest Coolaid
Skrevet

Jeg anser det som ugreit at menn bruker det, viser jo hele fronten med både pilk og pakk i god klem til alle med øyne.

Samtidig synes jeg ikke manneræv er noe særlig heller.

Vel det går begge veier om man skal se strengt på det. Og boobsene, de pusher jo en del av dere opp for å sette på utstilling.... Men hey, jeg liker ikke å være på utstilling. Tar jeg på meg tights så er det for å gjøre en jobb, altså trene.

Er det sånn at pikk og pakk ikke skal synes men hos kvinner er alt greit ? Til og med 2xu i sentrum på shopping ?

Gjest Castielz
Skrevet

Vel det går begge veier om man skal se strengt på det. Og boobsene, de pusher jo en del av dere opp for å sette på utstilling.... Men hey, jeg liker ikke å være på utstilling. Tar jeg på meg tights så er det for å gjøre en jobb, altså trene.

Er det sånn at pikk og pakk ikke skal synes men hos kvinner er alt greit ? Til og med 2xu i sentrum på shopping ?

Neida, men jeg er en heterofil mann.

Skrevet (endret)

Har 2XU med en veldig dekkende truse under.
Kommer ikke til å gidde å finne en ny tights da denne passer bra, er stress å prøve mange ulike for å finne en ny favoritt.
Om noen synes den er teit - værsågod. :laugh:

Jeg vet forresten at det er en del som trener uten truse. Var jo en tråd om det for lenge siden, var mange som sa de trente uten truse.

Endret av Noope
Skrevet

Har 2XU med en veldig dekkende truse under.

Kommer ikke til å gidde å finne en ny tights da denne passer bra, er stress å prøve mange ulike for å finne en ny favoritt.

Om noen synes den er teit - værsågod. :laugh:

Jeg vet forresten at det er en del som trener uten truse. Var jo en tråd om det for lenge siden, var mange som sa de trente uten truse.

Dette har jeg ikke fått med meg... Hvordan kan de forsvare å trene uten truse? Særlig i en gjennomsiktig tights? Men for ordens skyld så er det faktisk ekkelt med tanke på hygienen i treningssenteret. Æsj :jolie:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette har jeg ikke fått med meg... Hvordan kan de forsvare å trene uten truse? Særlig i en gjennomsiktig tights? Men for ordens skyld så er det faktisk ekkelt med tanke på hygienen i treningssenteret. Æsj :jolie:

da slapp de svette truser må vite :P Men ja de fleste skrøt av å gå med sine 2XU uten truser under.

Jeg har en 2XU. Den brukes kun når jeg løper alene ute, og med en sportstruse under.

Har mange tights jeg bruker på treningssenteret, men alle er dobbeltsjekka hva gjelder å være gjennomsiktig. Jeg har ikke tenkt å vise frem rævhølet mitt til en sprengkåt på senteret.

Anonymous poster hash: 4b18c...3b9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg driter i om du ser rumpehullet mitt i den tightsen der. Jeg er på senteret for å trene, og det burde du òg.

Anonymous poster hash: e2854...d6f
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så kjip du er ts. Noe å bråke for dette da?

Se så herlig:

http://blogg.x-life.no/wp-content/uploads/2014/01/3494_10151793908120936_136055584_n1-850x745.jpg

http://bloggfiler.no/fitfager.blogg.no/images/1765862-7-1395620252138.jpg

Hver gang jeg ser noe slikt er det bare å nyte. Får ståpikk og drømmer om å putte kølla inn i noe slikt. :danse:

Oooog der er grunnen til at det er flaut at fjortisjenter/kvinner velger å bruke dette på trening... KLE DERE! Slutt å kle dere som "ludder"...

Anonymous poster hash: a19cf...fa1

• Liker 2
Gjest Coolaid
Skrevet

Jeg driter i om du ser rumpehullet mitt i den tightsen der. Jeg er på senteret for å trene, og det burde du òg.

Er det så stress å ta på seg en truse ? - Det tar liksom 5 sekunder..... :fnise:

Gjest Coolaid
Skrevet

Det er mange som syns "løse klær" som joggebukser osv er tungvint å trene i... så da er det bedre å trene som "løse jenter" ? ? ? :fnise:

Før gikk man på strippeklubb for å se på damer, nå holder det å gå på gymmet. Lurer på hvorfor treningsbrasjen ble så innmari seksualisert. Det trenes jo ikke for å oppnå idrettslige prestasjoner, det trenes for å se deilig ut......

Skrevet

Hvis du sier det så. Jeg trener for å få en frisk, velfungerende kropp. Og da gidder jeg ikke bruke energi på klær som er ubehagelige eller i veien. Tro meg, jeg er ikke deilig og kommer ikke til å være deilig selv om jeg kommer ned på den vekta jeg ønsker. Men jeg kommer til å ha en kropp som tåler å gå opp en trapp uten melkesyre og null pust.

AnonymBruker
Skrevet

En ting er at tightsene er gjennomsiktige, men hvorfor bruker ikke folk treningsskjorter/singleter som går nedenfor rumpa? I gamle dager (altså for et par år siden) brukte "alle" topper som gikk nedenfor rumpa når man brukte treningstights. Jeg føler jeg er den eneste som gjør det fremdeles.

Anonymous poster hash: 67d0b...db2
  • Liker 3
Skrevet

Kan du ikke gå på en nudist strand med de perverse lystene du har om at alle skal se rompehullet ditt så fort du bøyer deg ned? Det er jo en grunn til at du ikke kan løpe rundt å trene naken, men du haddde vel ikke hatt noe imot det heller.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...