pluttipott Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 Ante ikke hvor jeg skulle poste dette så da ble det Singelforumet. Jeg husker en tråd som handlet om rare ting man hadde gjort når man var stresset o.l, hvor mange kom med hysterisk morsomme innlegg som f.eks at man hadde tatt med kaviartuben på butikken i stedet for lommeboka osv. Rimelig lenge siden jeg leste på denne nå, men håper at noen husker denne?! Hadde vært så artig å lese på den igjen. Husker jeg holdt på å le meg ihjel av alt mulig rart folk kunne finne på å gjøre i villrede
PPM Skrevet 6. april 2015 #3 Skrevet 6. april 2015 Ante ikke hvor jeg skulle poste dette så da ble det Singelforumet. Jeg husker en tråd som handlet om rare ting man hadde gjort når man var stresset o.l, hvor mange kom med hysterisk morsomme innlegg som f.eks at man hadde tatt med kaviartuben på butikken i stedet for lommeboka osv. Rimelig lenge siden jeg leste på denne nå, men håper at noen husker denne?! Hadde vært så artig å lese på den igjen. Husker jeg holdt på å le meg ihjel av alt mulig rart folk kunne finne på å gjøre i villrede Kan det ha vært denne her?
pluttipott Skrevet 6. april 2015 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2015 Kan det ha vært denne her? Jaaa!! Tusen hjertelig takk 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #5 Skrevet 8. april 2015 Kan det ha vært denne her? Jaaa!! Tusen hjertelig takk Se her - snill mann og +1 bonus poeng. Anonymous poster hash: 3ee16...b78
pluttipott Skrevet 8. april 2015 Forfatter #6 Skrevet 8. april 2015 Se her - snill mann og +1 bonus poeng. Anonymous poster hash: 3ee16...b78 Hæ?
PPM Skrevet 8. april 2015 #7 Skrevet 8. april 2015 (endret) Hæ? Var vel noen som ble helt over seg av glede da vel. Endret 8. april 2015 av Petter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå