AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 Hei Jeg har prøvd My fintness pal, men syns at den var veldig tungvinn. Fins det en app hvor man feks kan måle opp mat i annet enn gram? Det er ikke alltid at jeg har en vekt å måle opp med så da er det fint å feks kunne måle antall spiseskjeer istedetAnonymous poster hash: a8c22...e3b
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #3 Skrevet 6. april 2015 Ts: Tusen takk for tips. Den var mye bedre :-)Anonymous poster hash: a8c22...e3b
grrwaffmjau Skrevet 6. april 2015 #4 Skrevet 6. april 2015 Ts: Tusen takk for tips. Den var mye bedre :-)Anonymous poster hash: a8c22...e3b Bare hyggelig
Taklampe Skrevet 9. april 2015 #5 Skrevet 9. april 2015 Jeg bruker også lifesum. Den er veldig enkel! :D
Gjest Vampen Skrevet 9. april 2015 #6 Skrevet 9. april 2015 Lifesum er enkel og bra, men vær obs på at den er noe unøyaktig. Jeg har oppdaget flere ganger at den ligger inne med feil verdier. Andre mål slår ut med for mange eller for få gram. Jeg holdt på å gå i bakken første gang jeg la inn frokostgrøten min, og den slo ut med godt over 100 kcal mer enn den skulle ha. Når jeg la inn gram ble det riktig. Så jeg bruker mest gram, men har lært meg fekk hvor mange spiseskjeer/dl det går på den mengden gram jeg pleier å bruke.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #7 Skrevet 9. april 2015 Lifesum, også veldig fin å bruke fra pc Anonymous poster hash: d6956...7ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå