AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 Hei! Lurer på om dere har fått hjelpemidler uten å ha hatt problemet i 2 år? Det står på NAV sin side at man må ha et varig (2 år) problem for å få innvilget hjelpemidler. Jeg vil søke om varmehjelpemidler pga kuldeproblemer etter ulykke, men har ikke hatt problemet lenge. Jeg vil dog ha et varig problem med mindre et mirakel skjer. Noen som vet hvor lett de innvilger hjelpemidler?Anonymous poster hash: d9191...538
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #3 Skrevet 6. april 2015 Jeg tror du misforstår noe, jeg tror at dersom du har legeuttalelser på at du har en varig skade eller en skade som vil vare i flere år fremover så er du innefor regelverket. Kan du lenke til nettsiden? Har fått diverse hjelpe midler, men har legeerklæringer på utredninger og at jeg er varig skadet. Anonymous poster hash: 4bb02...1c3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #4 Skrevet 6. april 2015 Det de mener er at man må anta at du vil ha behov for hjelpemiddelet i to år eller lenger. Ergoterapeuten som søker for deg burde ha informert deg om det. Anonymous poster hash: 6ca58...481 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #5 Skrevet 6. april 2015 Det de mener er at man må anta at du vil ha behov for hjelpemiddelet i to år eller lenger. Ergoterapeuten som søker for deg burde ha informert deg om det. Anonymous poster hash: 6ca58...481 Ikke sikkert det er ergoterapeut inne i bildet. Går fint an å søke på egenhånd med legeerklæringer m.m. Det gjør vi. Anonymous poster hash: 4bb02...1c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå