Gjest Sobril Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 (endret) Er så mildt ute nå, og det er meldt grei temperatur fremover. Var så freidig at jeg nettopp sådde sommerblomster i et bed i hagen. Har jeg tatt meg vann over hodet og sådd for tidlig? Mener at jeg pleier å så rundt 1. mai, så jeg vet ikke helt hva som gikk av meg. Står på pakkene at man kan så fra april og utover, men dog... Har duk over - om det har noe å si(?). Bor på Østlandet. Legger ved bilde med info. Kanskje noen har erfaring med disse? Endret 6. april 2015 av Sobril
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #2 Skrevet 6. april 2015 Det er nok egentlig tidlig ja. Jeg har sådd innendørs jeg da Anonymous poster hash: dbc81...c98
Gjest Sobril Skrevet 6. april 2015 #3 Skrevet 6. april 2015 Det er nok egentlig tidlig ja. Jeg har sådd innendørs jeg da Anonymous poster hash: dbc81...c98 Det har jeg aldri tort å prøve meg på. Er egentlig elendig på blomster, og alt jeg har inne dør (bortsett fra den ene orkideen jeg har hatt i noen år). Må liksom ha litt hjelp av naturen - vær, vind og den slags
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå