skreppamedleppa Skrevet 13. april 2015 #21 Skrevet 13. april 2015 Bruker kun strømpebukse, bedre utvalg i farger og mønster, føler meg ikke så naken og når det er sur vind, regn, slaps, vinter og snø, stiv kuling, og "varmt" vil si 10-11 grader som tross alt er klimaet her i Norge så er det alt annet enn behagelig å være naken fra halveis på låret og oppover.
Gjest Tigress Skrevet 13. april 2015 #22 Skrevet 13. april 2015 Bruker kun strømpebukse, bedre utvalg i farger og mønster, føler meg ikke så naken og når det er sur vind, regn, slaps, vinter og snø, stiv kuling, og "varmt" vil si 10-11 grader som tross alt er klimaet her i Norge så er det alt annet enn behagelig å være naken fra halveis på låret og oppover. Og der! peikte du på ein av få fordelar med å vere stutt: eg har jo berre såvidt ei lita glipa øvst på låret når eg brukar stayups. Takk!
Cuntzilla Skrevet 13. april 2015 #23 Skrevet 13. april 2015 Synes strømpebukse som klemmer rundt magen og to strømper som tar kvelertak på lårene mine blir ca like ubehagelig etter en lang dag. Men har funnet ut at mange av disse hold in-strømpebuksene har veldig høye liv, det er mer behagelig og usynlig under tøyet når strømpebuksekanten er rett under puppene. Bruker mest strømpebukser, stay ups når jeg vil føle meg xtra fin/vet jeg får meg noe. Aller helst går jeg uten. Kom sommer!
Fashionistaen Skrevet 13. april 2015 #24 Skrevet 13. april 2015 Noen ganger. Men bruker mest strømpeholder med tilhørende strømper, siden jeg føler at de sitter bedre. Synes ikke utvalget av stayup strømper er så dårlig i Norge. Stort sett hver billigkjede som Lindex, HM osv. fører det jo. Om vinteren bruker jeg bare vanlige ullstrømpebukser siden jeg synes at det gir mest varme. 1
Stocking lover Skrevet 13. april 2015 #25 Skrevet 13. april 2015 Foretrekker helt klart strømper (med strømpeholder) både til hverdag og fest og stort sett hele året. Liker best strømper som går høyt opp så jeg slipper å tenke på skjørtekant m.m. April og mai er for øvrig fine "strømpemåneder". Ikke for varm og heller ikke for kaldt.............. Ludmila
j23 Skrevet 15. april 2015 #26 Skrevet 15. april 2015 Jeg bruker strømpebukser selv, men det er vel egentlig bare fordi jeg ikke har kommet på noe annet, og aldri tenkt over at det er mulig. Men ett spørsmål til dere som bruker strømpeholdere: Hvis dere har miniskjørt eller tettsittende skjørt, vil ikke dette synes igjennom stoffet? Altså at det blir litt bulkete der strømpeklipsene henger under stoffet? (Jeg er noob på strømper og bruker det som sagt ikke selv, men kunne godt tenkt meg det egentlig, så er bare veldigveldig nysgjerrig!) :-)
Gjest Tigress Skrevet 15. april 2015 #27 Skrevet 15. april 2015 Men ett spørsmål til dere som bruker strømpeholdere: Hvis dere har miniskjørt eller tettsittende skjørt, vil ikke dette synes igjennom stoffet? Altså at det blir litt bulkete der strømpeklipsene henger under stoffet? Miniskjørt går ofte ikkje, det skal ikkje så korte skjørt til før ein kan sjå toppen på strømpene om ein bøyer seg litt. Eg synest klipsa ofte er overraskande lite synlege. Eg har berre eitt skjørt der ein kan sjå dei, og då må eg liksom både sjå etter OG stå i ein spesiell stilling. Men, eg brukar aldri skjørt eller kjolar utan anten for eller underkjole, det kan vere noko der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå