AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 Jeg har gradvis begynt å bruke stayups når jeg kan (særlig på jobb) og skjørtelengden gjør det OK. Har "ryddet inn" vår/sommer garderoben i dag, og må ut og handle strømper i morgen. Grunnen til spørsmålet er at jeg kanskje opplever at stayups ikke er så vanlig? Og utvalget er også litt blandet synes jeg, selv om det kanskje har bedret seg litt. Anonymous poster hash: 8bad0...ec3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #2 Skrevet 6. april 2015 Jeg bruker helst strømpebukser. Synes det er mest behagelig. Jeg er tynn, men lårene møtes uansett og det blir klamt og rart uten strømpebukser.Anonymous poster hash: dcbc8...525 1
Polly Ester Skrevet 6. april 2015 #3 Skrevet 6. april 2015 Jeg kan ikke bruke stay-ups fordi de bare ruller ned. Og så gnisser lårene sammen. Så stay-ups har bare blitt brukt i "spesielle situasjoner" ... som ikke har noe med å gå ute å gjøre. 1
Soulless Skrevet 6. april 2015 #4 Skrevet 6. april 2015 Jeg bruker nesten alltid stay-ups, hater når strømpebukser klemmer på magen. 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #5 Skrevet 6. april 2015 Jeg bruker nesten alltid stay-ups, hater når strømpebukser klemmer på magen. Merkelige greier at strømpebuksene du bruker klemmer på magen! Har du prøvd en større størrelse eller en annen type? Anonymous poster hash: dcbc8...525
Soulless Skrevet 6. april 2015 #6 Skrevet 6. april 2015 Merkelige greier at strømpebuksene du bruker klemmer på magen! Har du prøvd en større størrelse eller en annen type? Anonymous poster hash: dcbc8...525 Altså, alle klemmer jo ikke like mye. Om vinteren bruker jeg mye strømpebukser i tykt stoff,og de er som oftest greie. Men om jeg skal gå i tettsittende festantrekk foretrekker jeg å ikke ha noe over magen i det hele tatt, da går jeg gjerne uten undertøy også. content://media/external/file/11878. 3
Kragebein Skrevet 6. april 2015 #7 Skrevet 6. april 2015 Nei, jeg føler meg mer komfortabel med strømpebukse. Stayups bruker jeg kun hjemme en gang i blant for å føle meg litt ekstra fin, både for meg selv og kjæresten. 1
Gjest Nanne70 Skrevet 6. april 2015 #8 Skrevet 6. april 2015 Merkelige greier at strømpebuksene du bruker klemmer på magen! Har du prøvd en større størrelse eller en annen type?Anonymous poster hash: dcbc8...525 Kanskje hun mener slik (og man skal være bra stram rundt midtpartiet for å ikke oppleve dette):
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #9 Skrevet 6. april 2015 Jeg bruker også bare stay-ups. Mye mer behagelig ha på, kan heller ikke ha strømpebukse siden jeg får veldig vondt i magen. (Ikke for stram nei, kan ikke ha høye bukser heller for eksempel, alt må ligge på de beinene som stikker ut nederst på magen (vet ikke hva de kalles, nedre del av hoftebenet??)Anonymous poster hash: 5e094...5db
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #10 Skrevet 7. april 2015 Kanskje hun mener slik (og man skal være bra stram rundt midtpartiet for å ikke oppleve dette): Ja, det er egentlig dette som gjør at jeg foretrekker stayups. Anonymous poster hash: 8bad0...ec3
Edie Skrevet 7. april 2015 #11 Skrevet 7. april 2015 Bruker helst stay-ups. Hater den kanten strømpebukser lager i livet. Mine lår gnisser også sammen, men ikke noe problem med stay-ups. De stopper rett under rumpeballene så de dekker jo over lårene der de går sammen. Om vinteren går det derimot i strømpebukser da jeg ikke har funnet varme stay-ustay-ups. 1
Gjest Caress Skrevet 7. april 2015 #12 Skrevet 7. april 2015 Bruker alltid stayups om jeg går med skjørt/kjole og må ha noe under. Strømpebukser er ubehagelige å ha på, flater ut ræva og hoftene og gir en rar form, og ser dessuten særdeles usexy ut når kjolen kommer av. 1
sol87 Skrevet 7. april 2015 #13 Skrevet 7. april 2015 Kanskje hun mener slik (og man skal være bra stram rundt midtpartiet for å ikke oppleve dette): Haha, jeg bare drar strømpebuksa opp til like under puppene. Jeg tenker at ingen ser det uansett. 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #14 Skrevet 8. april 2015 Jeg har gradvis begynt å bruke stayups når jeg kan (særlig på jobb) og skjørtelengden gjør det OK. Har "ryddet inn" vår/sommer garderoben i dag, og må ut og handle strømper i morgen. Grunnen til spørsmålet er at jeg kanskje opplever at stayups ikke er så vanlig? Og utvalget er også litt blandet synes jeg, selv om det kanskje har bedret seg litt. Anonymous poster hash: 8bad0...ec3 Fikk handla i går, både på Lindex og på Cubus (kjøpte oroblu). Syntes faktisk at utvalget har blitt litt bedre enn jeg har sett tidligere . Anonymous poster hash: 8bad0...ec3 1
Gjest Tigress Skrevet 8. april 2015 #15 Skrevet 8. april 2015 Eg brukar sjeldan stayups, eg likar berre ikkje den silikonkanten. Eg brukar strømper og strømpebukser om kvarandre, litt meir strømpebukser, eg har ikkje heilt blitt van med strømpene enda. Men i strømper får ein tak i så utruleg mange flotte fargar til ein rimeleg penge, og det er veldig stas, synest eg. Om eg verkeleg treng at det ikkje skal rulle i midja brukar eg strømper, men eg er ikkje så plaga av den rullinga heller.
peppermyntete Skrevet 8. april 2015 #16 Skrevet 8. april 2015 Jeg bruker strømpebukser fordi da kan jeg dra de helt opp under puppene og forme figuren litt samtidig. Stayups får meg til å føle meg litt naken, og som regel er det for kaldt i Norge og synes jeg. Og skrekk og gru hvis skjørtet skulle blåse opp ^^ 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #17 Skrevet 10. april 2015 Jeg bruker strømpebukser fordi da kan jeg dra de helt opp under puppene og forme figuren litt samtidig. Stayups får meg til å føle meg litt naken, og som regel er det for kaldt i Norge og synes jeg. Og skrekk og gru hvis skjørtet skulle blåse opp ^^ Synes det er kaldt med tynne strømper uansett, jeg... Men jeg begynte faktisk med stayups når det varmt ute, og jeg pga dresscode på jobben bør bruke strømper - da synes jeg faktisk det er litt bedre med stayups enn strømoebukser. Anonymous poster hash: 8bad0...ec3 2
Hu i byen Skrevet 10. april 2015 #18 Skrevet 10. april 2015 Liker ikke stayups på grunn av silikonkanten, blir klamt og ekkelt og får angst for at det skal begynne å rulle/skli Bruker mye strømpebelte og strømper i stedet da, av og til strømpebukser hvis jeg skal ha ekstra tykke eller spesielt mønster eller farge eller noe slik Men for helt vanlig 15-20 den så bruker jeg strømper og belte 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #20 Skrevet 13. april 2015 Har fått pakke med masse stayups fra stockingshq.com - kjempebra utvalg, kvalitet og service! Anbefales. Anonymous poster hash: 8bad0...ec3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå