Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye får dere utbetalt i mnd ETTER skatt er trekt?

Anonymous poster hash: 9b9d7...cca

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det interessant?

Anonymous poster hash: 4c576...c88

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er fullstendig meningsløst å sammenligne hva folk har utbetalt etter skattetrekket pr måned. Det er til og med mer meningsløst enn å sammenligne hva folk har som netto lønn årlig. Alle betaler vi ulik skatt, det er selvfølgelig brutto lønn som er sammenlignbart (og da også med informasjon om øvrige fordeler, som fri telefon, fri bil, forsikringer, bonuser osv).

Anonymous poster hash: 5776c...1b1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

75000

Anonymous poster hash: 050da...de7

AnonymBruker
Skrevet

Bare noe jeg bestandig har lurt på.. Syns det er så mange som bruker så mye penger hele tiden, og fatter ikke at folk har så mye penger. Selv syns jeg at jeg har ganske god råd, når alle utgifter er betalt har jeg ca 12000 kr å bruke på det jeg vil. Men hadde jeg skulle brukt så mye penger som mange gjør hadde ikke dette vart så lenge.. Trenger ikke svare hvis dere ikke vil oppgi summen, bare lurer😊

AnonymBruker
Skrevet

26 000

37 000 før skatt

Anonymous poster hash: f3d26...130
AnonymBruker
Skrevet

22000 ca tror jeg.

Dette er i 85 % stilling.

Anonymous poster hash: 02779...4f7

AnonymBruker
Skrevet

Bare noe jeg bestandig har lurt på.. Syns det er så mange som bruker så mye penger hele tiden, og fatter ikke at folk har så mye penger. Selv syns jeg at jeg har ganske god råd, når alle utgifter er betalt har jeg ca 12000 kr å bruke på det jeg vil. Men hadde jeg skulle brukt så mye penger som mange gjør hadde ikke dette vart så lenge.. Trenger ikke svare hvis dere ikke vil oppgi summen, bare lurer

forbrukslån

Anonymous poster hash: 49ebd...ba5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...