Hjertehåp Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 Vi har planer om å kjøpe på nett da jeg rett og slett ikke finner ringen jg vil ha i butikker. Samt at jeg skal ha flere brudekjoler og tenker å bestille den hvite på nett da jeg bare skal ha den på et par timer. Noen her med god erfaring? 1
Gjest økonomifrue Skrevet 6. april 2015 #2 Skrevet 6. april 2015 Vi fant heller ikke noe vi likte av ringer i butikk, men jeg googlet mye og fikk inspirsjon. Så tok vi kontakt med en gullsmed og fikk hun til å lage ringer til oss på bestilling. Vi designet altså ringene sammen med henne og fikk et helt unikt og fantastisk produkt. Ikke ble det dyrt heller, vi har ringer i hvitt børstet gull,6 mm brede med noe inngravering på utsiden av ringene og diamant i min. Hvor bor du, bor du i nærheten av Oslo kan jeg anbefale en gullsmed!
Hjertehåp Skrevet 6. april 2015 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2015 Vi bor i Oslo ja. Hva kom ringene deres på?
Gjest økonomifrue Skrevet 6. april 2015 #4 Skrevet 6. april 2015 Ringene våre er i hvitt gull med inngravering på utsiden på begges, samt en diamant på min. Vi betalte ikke vesentlig mer enn for et sett med gullringer i gult gull uten diamant på en vanlig kjede gullsmed. Hun som laget ringene våre har kontaktinformasjon her; hegedesign.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå